Make-up, Beauty and fashion.
Like it, Love it, Want it, Get it!
Follow Make-up and More

8 nov 2010

Essence Metallics TE

Hi peeps,

De collectie is eindelijk te koop bij de kruitvat!!!!!!!!!!!!!!!
Het lag er nog niet een paar seconden, ja hoor ze hadden de collectie net in de schappen en ik stond er. Ik heb puur voor de swatches en review alles gekocht op de twee donkere lipsticks na, omdat ik mezelf echt niet over straat zie lopen met zwarte of zilveren lippen.
Nee ook al is dat top qua mode.
De palettetjes zien er echt schattig uit. En op de achterkant kan je zien welke kleur je waar moet gebruiken, hoeft namelijk niet he, maar dat kan. En dat is zeker leuk, want dat zie je bij de iets duurdere drogisterij make-up ook wel eens.
Elk palettje heeft een andere kleur gel eyeliner.



De oogpotloden zijn stuk voor stuk mooi, glijden lekker over je huid en smeren ook fijn uit.En de glittertjes zijn niet chuncky, maar echt verfijnt.

Het gel liner kwastje; de haartjes zijn stevig, dus kan je een mooi lijntje ermee trekken. Ligt lekker in de hand, dus een mooi penseeltje voor een klein prijsje.

De lipstick, zoals ik hierboven al vermelde dat ik alleen de gouden lipstick heb genomen. De kleur is niet overdreven dat je met twee gouden lippen zal rond lopen. Echt niet. Het is mooi genuanceerd. De lipstick ruikt lekker, maar meer kan ik op dit moment niet over zeggen. Ik zal hem toch echt even een poosje moeten gebruiken.

De nagellakjes zijn alle vier mooi, glittertjes, mooie glans erin en echt mooie kleurtjes. Zoals ik in de eerdere blog van deze collectie heb verteld is dat drie van de vier lakjes magnetisch zijn.
En dan komen we bij het geheimzinnige magneetje, waar over iedereen zo druk heeft gespeculeerd.
Ik ga hier niet teveel over zeggen, als je hem weet te bemachtigen dan zou ik zeggen lees het papiertje wat erbij zit even goed door en als je ermee bekend bent dan hoef ik je niets te vertellen.
De shimmer hair & body spray heb ik toch maar gehaald, kerst staat zo voor de deur dan kan je het altijd mooi gebruiken.

Morgen maak ik foto's van alle producten en swatch ik meteen alles voor jullie. Nu ga ik me snel klaar maken om naar bed te gaan!
Ik ben benieuwd of jullie de collectie ook in handen krijgen!!

xoxo, V

0 reacties:

Blogarchief

 
Make-up and More. Template by Exotic Mommie Illustration by DaPino