Make-up, Beauty and fashion.
Like it, Love it, Want it, Get it!
Follow Make-up and More

8 nov 2010

Catrice Glamourama

Hi peeps,
Hier nog een keer. Naast de Essence collectie ligt er ook de Catrice Glamourama collectie bij de Kruitvat!!!!


Ik was niet zo enthousiast over deze collectie, maar de oogschaduws zagen er toch mooier uit in het echt dan op de website. 
Ik heb alleen twee dingen uit deze collectie genomen, de individuele nep wimpers en de strass steentjes.


Ook hiervan laat ik morgen alle foto's zien, en wie weet dat ik dan toch nog even ga kijken naar de rest.
Als je bij jou in de buurt niets kan vinden omdat alles op is of omdat het gewoon niet uitkomt en je wilt toch heeeel graag iets van deze 2 collecties, laat het me dan weten, want bij mij in de buurt heb ik vele mogelijkheden qua filialen en ligt de collectie er toch lang nog, sommige dingen natuurlijk hier en daar uitverkocht maar toch. 
Je weet het nooit.


Nou nu ga ik lekker slapen!
xoxo, V.

0 reacties:

Blogarchief

 
Make-up and More. Template by Exotic Mommie Illustration by DaPino