Make-up, Beauty and fashion.
Like it, Love it, Want it, Get it!
Follow Make-up and More

23 nov 2010

H&M Lanvin Collectie 2010

Hi!!!
En vandaag was het dan zover, de verkoop van de Lanvin Collectie bij H&M. Het begon om 8:00 en het moet in de winkels zelf gekkenhuis geweest zijn, want op het internet kon je er pas om 13:00 normaal op. Voor die tijd kreeg ik steeds het bericht dat de winkel te vol was.
Ik heb gekocht wat ik wilde hebben, de collectie zelf vond ik niet all that voor mij. Ik vond het ook best prijzig, voor die kleding. Vooral omdat ik anders gedacht had.

Afijn, ik vond het al helemaal leuk dat er make-up bij zat, en dan  wel in de vorm van lippenstift.
Vier kleurtjes;

nude
paars
roze
rood


Ik heb voor mijn geluk de rode weten te bemachtigen. Ik wilde toch graag iets van de collectie hebben, dus bij deze.
Ze zijn er nog, alleen de rode kleur. Dus wees er snel bij als je die heel graag wilt.
Ik heb er twee besteld, dus een extra voor een winactie in de toekomst.

0 reacties:

Blogarchief

 
Make-up and More. Template by Exotic Mommie Illustration by DaPino