Make-up, Beauty and fashion.
Like it, Love it, Want it, Get it!
Follow Make-up and More

4 nov 2010

Swatches van de gel eyeliners

Hi peeps, 
ik ben gister vergeten de swatches van de gelliners te maken, dus ik heb ze toch even erbij gezet.


Ik wil jullie ook laten zien dat duurkoop niet altijd het duurzaam is!



Van links naar rechts:
Bobbie Brown's Sepia Ink en Black Ink,
WetnWild's Black(nr 886)
Lóreal's Midnight Blue (nr 956)


Bobbie Brown's Longwear Gelliner is dus de duurste in de rij. Ik weet niet meer wat ik er precies voor heb betaald, maar als je interesse hebt in dit product kan je deze halen bij Douglass en in de Bijenkorf. Je betaald in Nederland wel duurder voor deze lijn, omdat het uit Amerika komt he!
Je kan Bobbie Brown ook op het internet vinden bv Allcosmeticswholesale en Brigettesboutique. Dat zijn de twee websites die ik ken die Bobbie Brown verkopen. 
Ik gebruik die het minst graag, omdat ik het niet echt prettig vind en hij voelt niet lekker op mijn oogleden.
De WetnWild is de goedkoopste in de rij, maar naar mijn persoonlijke mening toch de meest fijne en goede gelliner die ik tot nu toe heb uitgeprobeerd. De gel/crème is echt lekker smeuïg en diep zwart. En blijft lang zitten. Je moet het wel even de tijd geven om goed te drogen anders krijg je overdracht. Zoals op de foto hier onder.
WetnWild heb ik op een Nederlandse website gezien, maar toen ik vandaag controleerde zag ik het niet staan, dus ik verwijs er ook niet naar. Ik heb er in Amerika iets van drie dollar voor betaald.
Lóreal's HIP (High Intensity Pigments) cream eyeliner zijn ook echt fantastisch. Ik heb uit deze collectie twee eyeliners van gekocht, maar je hebt meer kleuren. Ik heb zelf de blauwe en de zwarte aangeschaft. De blauwe heeft een heel mooie kleur, kijk zelf maar naar de foto. Je kan hem ook goed gebruiken als basis voor als je een donkere ooglook gaat maken. Ik herinner me niet meer hoe duur deze waren. maar niet duurder als zes dollar per stuk. De kleuren zijn intens en blijft lang zitten en is "waterproof". Ik zet het tussen haakjes omdat het niet in de beschrijving staat, maar ik wel die ervaring met de eyeliner heb. Je hebt echt oogmake-up remover nodig.
Op Allcosmeticswholesale kun je een aantal producten uit de HIP collectie van Lóreal kopen. Ik zag tot vandaag de cream liners niet, maar misschien dat ze er spoedig wel weer zijn. En Brigettesboutique hetzelfde verhaal.


De foto hierboven geeft duidelijk aan dat duurkoop dus niet altijd goed koop wil zeggen.
Ik heb twee keer over de swatches gewreven nadat ik ze een halve minuut heb laten drogen. Zoals je ziet is die Longwear van Bobbie Brown Bijna geheel weg gevaagd. De twee budget liners zien er bijna hetzelfde uit als voordat er over heen is geveegd. 

Volgende blog ga ik verder met de eyeliners

xoxo, V


0 reacties:

Blogarchief

 
Make-up and More. Template by Exotic Mommie Illustration by DaPino