Make-up, Beauty and fashion.
Like it, Love it, Want it, Get it!
Follow Make-up and More

30 nov 2010

Winactie werklook 30 november gesloten/opgeheven


Hoi ladies,
Vandaag was de einddatum om je werklook te sturen, er zijn uiteindelijk twee looks ingestuurd, waardoor de winactie helaas niet door kan gaan. Dit is helaas, want er waren echt leuke prijzen te winnen, dus meer als een prijs, in totaal zouden er drie looks uitgekozen worden als winnende looks. Maar niet getreurd dames die hebben meegedaan. Er

komt een kleinigheidje jullie kant op, omdat jullie je look hebben ingestuurd. Ik vind ze beide mooi en zeker te dragen naar je werk.
Dit waren de twee looks die uiteindelijk zijn ingestuurd:


















Foto 1 is van Jessica en foto 2 is van Thifa.
Willen jullie mij aub contacten zodat ik jullie een kleinigheidje kan opsturen? Ik ben persoonlijk gek op paars en deze kleur hebben jullie toevallig allebei in jullie look op een hele mooie en zachte manier teruggebracht!

Voor degenen die mee hadden willen doen, zorg ervoor dat je de volgende keer daadwerkelijk mee doet :) en het niet houd bij oww ik zo graag mee willen doen. Stuur je look meteen op en maak kans op echt leuke prijsjes!
xoxo, V.

0 reacties:

Blogarchief

 
Make-up and More. Template by Exotic Mommie Illustration by DaPino