Make-up, Beauty and fashion.
Like it, Love it, Want it, Get it!
Follow Make-up and More

21 dec 2010

E.L.F bestelling

Hi ladies,
ik heb een paar dagen geleden een bestelling geplaatst op de website van E.L.F. Ze hadden een leuke actie lopen; bij elke bestelling die je plaatste voor een bepaalde tijd kreeg je gratis de 100 eyeshadow palette er gratis bij.
Ik wilde al een poosje wat bij hun bestellen, maar steeds als ik keek waren net die artikelen uitverkocht. Heel toevallig kon ik (bijna) alle artikelen die ik graag wilde bestellen.
Ik heb een klein filmpje gemaakt van mijn bestelling, de belichting is iewat aan de mindere kant omdat ik het filmpje s'avonds heb gemaakt. En ik vind het altijd heel vervelend om mijn eigen stem te terug te horen. Maar das mijn probleem :)
Ik hoop dat jullie het leuk vinden en ik zou zeggen neem een kijkje op de E.L.F. website, wie weet zie je wat leuks.
De prijzen zijn echt redelijk, ik was voor mijn hele bestelling met verzendingskosten nog geen 50 euro kwijt.





De brown bomshell kit kost 8,50

De Hollywood lashes kost 4,00



























De small brush holder kost 5,80















De large brush holder kost  13,50














Het 100 oogschaduw palette kreeg ik er tijdens die actie gratis bij, normaal kost deze 17,00
De verzendkosten zijn rond de 4/5 euro.

0 reacties:

Blogarchief

 
Make-up and More. Template by Exotic Mommie Illustration by DaPino