Make-up, Beauty and fashion.
Like it, Love it, Want it, Get it!
Follow Make-up and More

2 dec 2010

Essence Le Peak; "Essence loves Berlin"

De TE van Essence"s Metallics lag er nog niet lang of ze hadden al een volgende editie in mind. In een vorige blog schreef ik al over de Fairytale collectie. Zoals we onderhand weten, komen niet altijd alle LE's ook naar Nederland, en dit is het geval bij deze LE. Ja de Fairytale LE komt niet naar Nederland, maar ze verblijden ons wel met een andere LE genoemd:
Essence loves Berlin.
Deze editie/collectie is bedacht (in samenwerking met) door de winnaar van de Be a trendsetter winnares, Yasmin Teufert. De collectie zal in de Nederlandse Kruitvat en Trekpleister filialen liggen tussen Januari en Februari 2011.
Ik vind dat er in deze collectie veel aandacht is besteed aan nagellak. Ik ben zelf meer van de oogschaduw, bronzer, shimmers en dergelijk, dus moet heel eerlijk zeggen dat ik niet helemaal over the top ben van deze collectie. Laten we de collectie gaan bekijken;


 Van links naar rechts; I love this city, I'm a Berliner, Green Grass, Buddy Bear en Berlin Story
per stuk 1,79
 Op zich vind ik het er leuk dat ze de naam van de LE in de doppen van de verpakking hebben verwerkt, dat matte met het glimmende. Dus dat is in ieder geval naar mijn idee een pluspunt. Ik ben alleen niet echt weg van de kleurtjes. Zwarte nagellak heb ik al uit de Metallics TE, dus die hoef ik niet opnieuw te kopen. Als ik zo kijk denk ik dat ik voor I'm a Berliner en Green Grass zou kunnen gaan.

Van Links naar rechts matte tippainters: Berlin Story en Green Grass

per stuk 1,99.
De tippainters zijn bij vele nagellak bloggers wel geliefd, zoals jullie weten heb ik het persoonlijk niet zo met nagellak, maar deze twee tippainters zou ik zeker wel willen aanschaffen. Volgens mij, (pin me er niet op vast) hebben ze nog geen zwarte tippainter in hun gewone collectie gehad. En de Green Grass vind ik gewoon echt een mooie kleur. Ik lak dan mijn eigen nagels niet zo vaak, maar die van de kinderen op mijn werk wel als we een manicure en pedicure avond houden!

Nagelstickers
Berli Nail
per vel 1,99
Nagelstickers
Berlin Calling
per vel 1,99

De nagelstickers, wat ik er tot nu toe van heb gelezen op verschillende blogs is dat ze zwaar tegen vallen. Ze zitten niet goed, gaan er snel af, zijn niet mooi enzo. Dus ik hoop dat Essence de kwaliteit heeft verbeterd, anders is het wel een fail.
Nagelvijl
per stuk; 1,29
Een nagelvijl is altijd handig om te hebben, dus vind ik de vijl wel op zn plaats in deze editie.
Oogschaduw palette; Fashion Victim
per stuk: 3,49





Ik ben denk ik nog het meeste weg van het oogschaduw palettje. Het ziet er leuk uit, er zitten 9 kleuren in en ik vind de prijs echt meevallen. De kleuren komen ook allemaal terug in de TE.










De vloeibare eyeliners, daar weet ik het nog niet van, ze lijken mij een beetje een parelmoerige glans te hebben. Misschien in het echt niet, ze zijn wel leuk om figuurtjes op je gezcicht mee te tekenen. Ik zal ze toch van dichtbij moeten bekijken.
Vloeibare oogschaduw.
Van links naar rechts; 01 Loves this City, 02 Green Grass, 03 Buddy Bear,
04 Berlin Story, 05 I'm a Berliner
per stuk; 1,99


Oogpads, met wimpers erop/in voor je vermoeide oogjes
per stuk; 2,49 
Lipbaslem 01 Loves this City
per stuk; 1,99

De oogpads zijn al gewoon leuk omdat er van die wimpers op staan. Puur en alleen daarom al zou ik ze nemen :) 



Lipbalsem 02 City Light
per stuk 1,99


De lipbalsems zijn erg leuk verpakt vind ik. Alleen lastig bij het opsmeren, je moet er altijd met je vingers in, krijg je niet alleen een plakkerige vinger top, gaat ook onder je nagel zitten, en het is een beetje onhygiënisch. Maar als jij alleen de balsem gebruikt zijn het ook alleen jou germs, dus geeft het misschien toch niet :)

Nou ik heb zo al een beetje laten weten wat ik van de LE vind, op eerste gezicht was ik niet helemaal weg ervan, maar terwijl ik de blog schreef kreeg ik gaande weg ideeën wat ik er zowel mee kan doen. 
De nagelstickers zijn voor mij denk ik toch een fail, tenzij Essence ze daadwerkelijk gaat verbeteren.

En spreekt deze LE jou aan? Wat zou je ervan willen hebben? Je zal deze LE ongetwijfeld al op andere blogs zijn tegen gekomen, maar ik wilde er toch een artikel aan/over kwijt omdat ik altijd wel een stukje schrijf over de LE en TE van Essence.


xoxo, V.


bron foto's en prijzen

0 reacties:

Blogarchief

 
Make-up and More. Template by Exotic Mommie Illustration by DaPino