Make-up, Beauty and fashion.
Like it, Love it, Want it, Get it!
Follow Make-up and More

28 dec 2010

Mijn ervaring en mening over de LOI Visagie studie

Hi ladies,
Ik kreeg van Patricia op twitter de vraag of wat mijn ervaring was met de LOI Visagie studie. Het leek me leuk om het met jullie allen te delen in een artikel. Bij deze dan.

Een aantal maanden geleden heb ik me aangemeld bij LOI voor de studie, er waren meerdere keuzes. Ik kon bv ook een basis Visagie cursus volgen, maar ik koos uiteindelijk voor een volledige studie omdat ik er ook echt voor wilde gaan.
Ik kreeg het eerste gedeelte thuis gestuurd en begon er meteen heel intensief aan. Natuurlijk als je met iets nieuws begint waar je echt zin in hebt, dan heb je alle gedrevenheid en ben je op en top gemotiveerd. Zo was het ook bij mij, maar ik zal eerlijk vertellen dat de motivatie na een maand al begon te zakken. Het is zoveel theorie, over allerlei aspecten die bij mij erg saai overkwamen. En dan zal ik een voorbeeld geven; je leert over de wetenschap van het licht, wie de prisma heeft uitgevonden, en nog meer van dat soort dingen. Allemaal mooi en aardig en misschien ook echt wel nodig in dit vak. Maar ik vind dat allemaal te natuurkundig en ik heb gekozen voor een Visagie studie.
ik begon het studeren steeds uit te stellen, steeds een smoes te verzinnen om maar niet aan het studeren te komen.
Aan het begin van mijn studie had ik nog geen vaste baan, dus had alle tijd om te kunnen studeren en in wezen klaar te zijn met de studie, omdat het gaat om een ZELFSTUDIE. Dus je bepaald zelf je tijd, hoeveel je studeert, hoelang je studeert en hoevaak je studeert.
Je hebt de touwtjes volledig in handen. En dan ligt het helemaal aan jou wanneer je klaar bent met de studie.

Het klinkt allemaal mooi en aardig, dat je het allemaal zelf kan bepalen. Maar neem het van me aan dat als je weinig tot geen doorzettingsvermogen hebt, begin NIET aan een zelfstudie. Als je het type bent wat een schop onder de kont nodig heeft, zoek dan een studie/cursus waar je daadwerkelijk naar toe moet gaan, lessen zal volgen met een docent voor de "klas", want anders is het verloren tijd en niet onbelangrijk geld. Want het kost wat.
De studie kost bij LOI rond de 1000 totaal, met een uitgebreid materiaal-pakket, studiemateriaal en het examen. Ik raad je aan als je interesse hebt in de studie klik dan hier voor alle info over de studie.
Je kan ook een gratis proefles aanvragen, dan krijg je dat thuisgestuurd en kan je uitproberen of dit wat is voor jou. Als je het mij vraagt zou ik aanraden om dat eerst te doen. Klik hier voor  een gratis proefles.

De studie staat bij mij momenteel op een laag pitje omdat ik sinds november een vaste baan heb, ik werk als verpleegkundige dus heb een zeer onregelmatig werkschema. En studeren in mijn pauze op het werk gaat echt niet, omdat ik daar gewoon te onrustig voor ben, ik ken mezelf!
Het betekend niet dat ik gestopt ben met de studie of dat ik het afkraak. Als je van jezelf weet dat je een zelfstudie aan kan, je de tijd hebt om je aandacht en tijd eraan te besteden, dan is dit wel voor jou.
Ik noemde hiervoor al het uitgebreide materiaal-pakket, daar zit van alles in wat je nodig hebt om te starten. LOI maakt gebruik van het make-up merk: Make-up Studio, een goed make-up merk!! Dit pakket is niet gratis, daar betaal je eenmalig een bedrag voor en dat zit ook in de prijs zoals ik hierboven heb vermeld.

Als je nog vragen hebt, mag je die altijd stellen!


0 reacties:

Blogarchief

 
Make-up and More. Template by Exotic Mommie Illustration by DaPino