Make-up, Beauty and fashion.
Like it, Love it, Want it, Get it!
Follow Make-up and More

7 dec 2010

Sigma pakket gearriveerd vandaag! deel 2

Hi ladies,
ik heb beloofd vanavond in mijn nachtdienst de foto's te maken van de kwasten, die zijn gemaakt, maar...
Ik ben de usb kabel thuis vergeten.. :(
Sorry hiervoor. Ik kan wel foto's overnieuw maken met mijn mobiele telefoon, die maakt ook aardig foto's, maar ik wil het toch iets professioneler houden.
Dus als jullie het niet erg vinden zet ik ze er morgen ochtend op als ik thuis kom, tenzij men ze dolgraag nu wil zien. Dan maak ik ff snel foto's met mijn mobiel en zet ik ze online.

Ik hoor het graag!
PS: Sorry DOA, je weet wie ik bedoel!

xoxo, V.

0 reacties:

Blogarchief

 
Make-up and More. Template by Exotic Mommie Illustration by DaPino