Make-up, Beauty and fashion.
Like it, Love it, Want it, Get it!
Follow Make-up and More

8 dec 2010

Foto's Sigma bestelling!

Hi ladies,
Ik heb toch besloten foto's te maken met mijn mobiele telefoon, aangezien ik de kabel van mijn foto camera niet heb meegenomen.
De kwaliteit van de foto's is dus niet "all that", dus ik waarschuw daar alvast voor.
De pakketje arriveerde in een grote bruine enveloppe, toen ik die opende zaten deze drie kleurrijke zakjes erin.


In het roze tasje zit de Premium Travel in sweet pink kit, deze kost $59,-
Mooi verpakt dus super handig om zoals de naam al zegt, op reis mee te nemen!
Dit is de Synthetic Face kit, het bevat drie kabuki kwasten, je kan ze los kopen, maar ik heb ze in een set van drie gekocht. Los kosten ze $16,- per stuk, in een set van drie $42,-


De volgende kwasten heb ik los gekocht, zoals je ziet zijn er van een paar dubbele. Soms moet je een extra hebben, vind ik. Bv als je van licht naar donker moet, of omgekeerd, dan heb je twee dezelfde kwasten die je dan elk voor een andere kleur kan gebruiken.
Het eerste kwastje (de kleine met een zilveren handgreep) is de blending kwast van Sigma, die je gratis ontvangt bij een bestelling van een kwastenset. De losse kwasten kosten elk $9,-


De volgende set is de Face kit. Deze kost $45,-

Ik zal gedurende de komende 2 weken aan de slag gaan met de kwasten en dan vertel ik hoe ze zijn bevallen en geef ik een oordeel over mijn kwasten. Op het eerste gezicht ben ik zeer tevreden, ik had allerlei verhalen gehoord, positieve als negatieve. Dat bv die haren van de kwasten loslaten en dat de kwaliteit slecht is, maar ik heb dit nog niet ondervonden. Ik heb over alle kwasten gewreven om te kijken of er haren loslaten, maar dit was tot heden niet het geval. Misschien heb ik geluk..
Verder ben ik zeer tevreden over de snelheid van het bezorgen van mijn pakketje. De kwasten heb ik allemaal besteld via de Sigma website. Ivm Black Friday hadden ze een actie, waarbij je geen verzendkosten hoefde te betalen. Dus daar heb ik meteen gebruik van gemaakt! Dat snap je zelf toch ook?
Het was veel voordeliger om mijn kwasten te bestellen via de officiele Sigma site zelf, je betaald de dollar prijs, omgerekend in euro's en geen verzendkosten.
Als je kijkt naar de prijzen van de kwasten op Nederlandse sites die Sigma kwasten verkopen, dan verschild het toch aardig wat.
Maar als je geen creditcard of paypal account hebt, snap ik dat het moeilijk is om spullen te bestellen uit het buitenland. Soms mag je het ook niet van je ouders als je wat jonger bent. Dus dan zijn de Nederlandse sites een uitkomst.
Ik wil alleen zeggen voor degenen die in de mogelijkheid zijn om het anders te doen is het zeker aan te raden om de Amerikaanse Sigma website in de gaten te houden. Wie weet hebben ze spoedig weer zo'n vette actie dat je geen verzendkosten hoeft te betalen.
Voor zover ik kan zal ik jullie op de hoogte houden van dit soort actie en meer, dus houd deze blog in de gaten!
Als je op zoek bent naar een paar goede/professionele kwasten of een kwastenset dan zijn de kwasten en setjes van Sigma zeker aan te raden.
Review van mijn aankopen volgen de komende twee weken en ik zal elke kwast doornemen, zodat je precies weet waarvoor je een bepaalde kwast kan/moet gebruiken

xoxo, V.

0 reacties:

Blogarchief

 
Make-up and More. Template by Exotic Mommie Illustration by DaPino