Make-up, Beauty and fashion.
Like it, Love it, Want it, Get it!
Follow Make-up and More

6 jan 2011

Tag; Make-up and You


Hi ladies,
Ik ga voor jullie voor het eerst een tag invullen. Op deze manier komen jullie wat meer van mij te lezen en dat schept toch weer een band! Ik heb deze tag bij Make up your mind vandaan, voor hun blog klik hier


Welke foundation gebruik je?
Ik gebruik momenteel een van Chanel; Vitalumiere in kleur nr 50
En welke concealer?
M.A.C. Studio Finish SPF 35 in kleur nr NW 25
Weet je je ondertoon?
Ja, ik heb een warme ondertoon
Wat vind je van nepwimpers?
Ik vind nepwimpers een uitvinding, omdat niet iedereen gezegend is met prachtige volle, lange wimpers. Ik iig niet, en ik gebruik ze graag als ik uit ga of met kerst en oud en nieuw. Mijn oogopslag is dan in een keer super! Ik gebruik zowel de individuele als de hele nepwimpers. Al die lash serums, ik heb na het uitproberen van die van Catrice even genoeg en houd het dus bij het plakken van nepwimpers!
Wist je dat je je mascara na 3 maanden moet weggooien?Ja! Dat weet ik! Heb er zelfs een artikel van geschreven. Met je ogen moet je geen grappen maken, ik vind ook dat je je mascara niet moet delen met vriendinnen. Zo blijven alleen jou bacteriën in de mascara en kan je hem na drie maanden inruilen voor een nieuwe! :) 
Welke mascara gebruik je?Ik gebruik een aantal mascara's, van MNY, falsies, een van Chanel en een aantal andere die ik nu even niet weet. Afhankelijk van wat ik wil gebruik ik een mascara.
Sephora of MAC?Beide heb ik in mijn stash. Ik ben gek op de oogschaduws van Sephora, ze zijn super gepigmenteerd en blijven lang zitten! Hun lipglossjes zijn ook fijn, en hun foundations en blush. MAC is ook mijn favoriet. Mijn MAC stash wordt steeds groter, ik ben eigenlijk vrij wel van al hun artikelen fan!
Heb je een MAC-Pro kaart?
Nee, hopelijk in de toekomst wel!
Welke ‘Make-up Tools’ gebruik je in je make-up routine?
Kwasten gebruik ik van Sigma, die kan ik iedereen aanraden! Ik verschillende wimperkrultangen, maar gebruik momenteel een van Miss Helen, wegwerp sponsjes van Make-up Store, wattenstokjes om uitschieten van bv mascara te verwijderen.
Gebruik je een primer voor je oogleden?
Ja, ik heb er meerdere en gebruik ze afwisselend. De primer van Too Faced (Shadow Insurance), Urban Decay's Primer potion, van Hema de oogschaduw basis. Een van Gosh en een van Sephora, maar meestal gebruik ik de twee eerst genoemde omdat ik die gewoon het fijnst en het beste vind werken.
Wat is je favoriete oogschaduw?Ik vind dit een moeilijke vraag, want ik kan niet een oogschaduw opnoemen, ik heb er meerdere. Van MAC Phloof!, Woodwinked, Expensive Pink, Satin Taupe. ja dat zijn er al meerdere. EN natuurlijk mijn Naked Palette van Urban Decay.
Gebruik je een oogpotlood of een liquid liner?
Meestal gebruik ik geen oogpotlood of liquid liner. Wel op mijn binnenste wimperrand. Puur om de ogen wat groter te doen lijken.
Hoe vaak prik je met je oogpotlood in je oog?
Niet, in het begin wel eens gebeurt, of terwijl ik auto reed en ik mezelf tegelijkertijd opmaakte en vergat dat er een hobbel in de weg zat, oeii! Ik vind het mascara borsteltje erger! Dat gebeurt je een keer en nooit meer!!! 
Wat vind je van losse oogschaduws?
Ik denk dat hiermee pigmenten wordt bedoeld? Nou daar heb ik echt meerdere van. Ik ben gek op die van MAC, ik koop ze meestal als ze in een setje te koop zijn in een van hun LE. Zijn zijn mooi en multi purpose. Verder heb ik ze van Gosh, Teez, en nog onbekende merken.

Gebruik je minerale make-up?
Niet bewust in ieder geval, maar ik heb een Mineral blush van Catrice
Wat is je favoriete lipstick?
Ik heb niet echt een favoriete lipstick, omdat ik niet zovaak lipstick gebruik, dus ik zal hierover toch moeten nadenken.
Wat is je favoriete blush?
Mijn favoriete blush, ik heb er een aantal een van MAC; Plum Foolery en van NARS; Sin. Ze lijken een tikkie op mekaar. Maar toch is er verschil. Ik wil nog steeds van NARS; Orgasm, dat is echt een must have kleur!
Koop je make-up ook Ebay?Tot heden nooit gedaan, om een of andere manier durf ik het gewoon niet. Misschien moet ik het toch maar een keertje proberen! Ik koop wel vaak make-up via het internet, van webshops dan.
Hou je van ‘Drugstore Make-up’?Natuurlijk houd ik van Drugstore make-up, maar niet allemaal. Bij Drugstore make-up weet ik nooit of ik de juiste foundation heb, dus koop ik die bij de betere parfumeries. 
Heb je er ooit aan gedacht om make-uplessen te volgen?Ja, ik volg momenteel de Visagie vakopleiding via LOI
Noem een make-up misdaad die je haat.Als dames te donkere/rode/oranje foundation rondlopen, en al helemaal als ze vergeten zijn hun nek en/of oren mee te nemen. Of als ze een donkere lippotlood om de lippen heen doen en dan de lippen zelf licht stiften. Vreselijk vind ik dat! Of nog erger, lipstick (vooral rode) op het gebit! En dan breeduit lachen, oef mening celebrity heeft zo'n misser opgelopen!
Houd je van kleurrijke make-up (lippen, blush, oogschaduw) of naturel kleuren?Ik houd van beide, naar mijn werk draag ik meestal natuurlijk ogende make-up, en als ik uitga maak ik het altijd een beetje zwaarder. Afhankelijk van waar ik naar toe ga, pas ik mijn make-up op aan.
Welke beroemdheid heeft altijd mooie make-up?
Monica Belluci, heeft altijd mooie strakke make-up op. Angelina Jolie is ook altijd mooi opgemaakt, zowel naturel als wat zwaarder.
Als je het huis uit kon gaan met maar een make-up product op, wat zou het zijn?
Mijn paintpot in of Indian wood of Rubenesque. Multipurpose en een kleur die zowel draagbaar is op de oogleden, lippen en wangen! Al moet ik zeggen dat ik ECHT mascara nodig heb om er een beetje fatsoenlijk uit te zien!
Kan je het huis uit zonder make-up?
Doe ik geregeld, als je om 10 voor 7 smorgens op je werk moet zijn en meteen aan de slag moet, trust me! Dan ga je zonder make-up t huis uit. Of als je nachtdiensten moet draaien, niets is erger dan vermoeid raken in je nachtdienst, in je ogen wrijven en ineens beseffen dat je mascara aanhad en je nu op een wasbeer lijkt!
Vind je jezelf er goed uitzien zonder make-up?
Met of zonder zie ik er uit. Zonder zie je al mijn "flaws", maar dat maakt me dan maar uniek. Met mak-up creëer ik bv een arcadeboog die ik anders niet heb. En accentueer ik mijn jukbeenderen.
Wat vind jij het beste make-upmerk?
Ik heb niet echt een beste make-up merk, ik heb een aantal favorieten. MAC, Urban Decay, Chanel, Nars, Tarte, Too Faced, Sephora, Catrice, Essence, 
Wat vind je van make-up?Ik vind make-up te gek! Ik ben er elke dag mee bezig, een groot deel van mijn salaris gaat erheen, ik vind het leuk om te hebben, om het te gebruiken, er over te praten, er over te schrijven. Make-up gebruik ik om mijn pluspunten te benadrukken en mijn minpunten te verdoezelen!
Ik vond het echt leuk om deze tag in te vullen, je moet echt nadenken voordat je wat invult! Als je wilt mag je hem overnemen! Daar ben je vrij in!
xoxo, V.

0 reacties:

Blogarchief

 
Make-up and More. Template by Exotic Mommie Illustration by DaPino