Make-up, Beauty and fashion.
Like it, Love it, Want it, Get it!
Follow Make-up and More

5 jan 2011

M.A.C Cham Pale collectie haul



Hi Ladies,
Hoe is het ermee? Ik denk dat de meesten van jullie wel hebben gehoord over de nieuwe collectie van M.A.C? Die is sinds 31 dec. te koop bij de M.A.C counters in de Douglas en bij de Bijenkorf. Voor het artikel met filmpje over de collectie klik hier.


In het begin was ik erg enthousiast over deze collectie, ik was echt razend enthousiast, tot ik de swatches zag en mijn mening over deze collectie veranderde.
Maar ik ben toch even langs geweest bij mijn vaste Douglas winkel op de Lijnbaan in Rotterdam waar ze M.A.C verkopen. Ik zag dat de collectie in het echt ook niet all that voor MIJ was. Ik zeg duidelijk voor mij, omdat het een persoonlijke mening is. Misschien dat jij wel wat moois vind, of dat jij wel de hele collectie of een deel ervan hebt gehaald. Dus houd niet vast aan mijn mening of oordeel.


De paint pots vond ik teveel lijken op vorige paint pots die ze hebben uitgebracht zoals Rubenesque en Indianwood. Ik heb ze zelf niet geswatched en ik zeg niet dat het gaat om dezelfde kleuren/dupes, maar ik vind de kleuren teveel op elkaar lijken en dan hoef ik ze niet perse te hebben.


En het palette met de vier kleuren vond ik niet zo aantrekkelijk om hem aan te schaffen. Kijk als je pas begint met het kopen van M.A.C dan moet je em halen. Een palette met vier kleuren is goedkoper als de vier kleuren apart kopen en niet dat alleen een kleur ervan is nieuw en notabene LE. En zo nog twee andere als ik me niet vergis. Et Tu, Bouquet? is al een keer uitgebracht in een vorige collectie (A Rose Romance) en ik ben niet zo weg van dat kleurtje, doe mij dan maar Naked lunch of Expensive Pink. 
En de nieuwe kleur Caviar Dreams laat mij denken aan een mix van Woodwinked en Satin Taupe. Maar ik heb de producten zelf niet geswatched en ik zeg hier niet dat het dezelfde kleuren of dupes zijn, maar dat ze wat van elkaar weg hebben.
Alleen Retrospeck wil ik nog graag hebben en zal ik binnenkort halen als pan om in mijn palette te doen.
Dus voor mij was dit palette onnodig om te kopen.


De lipsticks vond ik ook niet all that. Ik wacht op de lipsticks van de LE van Catrice; Urban Baroque, voor swatches van de lipsticks klik hier. Die zijn een paar euro per stuk en ik denk dat ik die mooier vind.
De lipgelee hoefde ik niet te hebben, ik heb gemerkt bij mezelf dat ik weinig spul op me lippen doe. Meestal gewoon een beetje Carmex® lipbalm of een glimmetje over de lipjes en klaar ben ik.


Maar ik kan ook wel wat positiefs vertellen over deze collectie hoor! Ik heb namelijk toch wat gehaald, drie dingen dan. De Fix+ met Lavendel en de twee nude NW potloden.
Mijn huidige Fix+ is op de helft en ik hoefde het niet perse, maar vond de lavendel in de Fix+ wel lekker. Lavendel werkt namelijk ook kalmerend op de huid. 


De twee nude potloden wilde ik omdat het een multi use heeft, je kan het gebruiken op je waterlijn, maar ook om kleine plekjes in het gezicht te camoufleren.


Een van de nagellakjes; Soiree vond ik er erg mooi utzien, de swatches ook, maar ik heb hem toch niet gehaald, omdat ik ivm mijn werk geen nagellak kan opdoen. En dan zou ik hem alleen op kunnen als ik niet werk. En dan niet vergeten ik heb enorm korte stomp nageltjes.


Wat vond/vind jij van deze collectie? Heb je wat gehaald? Ben je dat nog van plan?
Ik zou zeggen ga maar even kijken, zie de collectie in het echt, als het rustig is vraag of het mogelijk is of ze je willen opmaken. Dan weet je ook meteen of deze collectie wat is voor je, en wat van de collectie je mogelijk zou kunnen kopen.
Let wel, het gaat om een LE collectie dus wil je er toch wat van hebben zou ik snel gaan. Want de producten gaan toch snel.


xoxo, V.

0 reacties:

Blogarchief

 
Make-up and More. Template by Exotic Mommie Illustration by DaPino