Make-up, Beauty and fashion.
Like it, Love it, Want it, Get it!
Follow Make-up and More

6 jan 2011

Ik ben liever een kleine niet super beroemde beautyblogger!

Hi ladies,
Hoe gaat het ermee?
De laatste tijd hangt er een soort donkere waas/wolk over Beautyblogland. Er worden nare comments achter gelaten op de blogs bij artikelen, er worden aparte dingen getwitterd enz enz. Ja dat heb je als een aantal mensen (lees vrouwen) hetzelfde doen en er een paar tussen zitten die een ander geen plekje, hoe klein ook, gunnen naast, voor, achter of onder hun.

Afijn, zoals ik in een vorige blog al heb vermeld, zal ik me er niets van aan trekken.
Waar ik wel achter ben gekomen is dat ik graag een kleine beautyblogger wil blijven, een klein beetje bekendheid hier en daar, maar niet te. Want als ik soms bij anderen de comments lees denk ik damn! Dat zal echt niet goed zijn voor je zelf vertrouwen, of je moet er van barsten.

Ik ben nog nooit in mijn leven gepest, of dat men openlijk lelijke dingen naar of over mij heeft geroepen. Wel heb ik het altijd opgenomen voor mensen die gepest werden, dus heb van een afstand gevoeld hoe naar het moet voelen.
Nare comments (ongeacht of ze waar zijn of niet) moet volgens mij net zo naar zijn. Want volgens mij lees je de comments ook, dus weet je hoe sommige mensen over je denken. En dan kan je wel zeggen dat het je niet boeit, of dat het je niets doet. Maar laten we eerlijk in ons hartje kijken en dan zal het je best wel misschien heel even een naar gevoel geven.

Nee ik weet het zeker! Ik hoef niet zo nodig op tv, of in een krant te staan. Ik hoef niet zo nodig 1000den bezoekers per dag, ik hoef geen gratis make-up artikelen thuis gestuurd te krijgen. Ik hoef niet zo nodig op de eerste rij te zitten.
Doe mij maar zelf gekochte make-up, waar ik achter sta, de 100 (den) bezoekers per dag en rust. Dat is ook goed voor mijn gemoedsrust.

xoxo, V

0 reacties:

Blogarchief

 
Make-up and More. Template by Exotic Mommie Illustration by DaPino