Make-up, Beauty and fashion.
Like it, Love it, Want it, Get it!
Follow Make-up and More

25 mrt 2011

Sephora haul 3 voor 10 euries

Hi ladies,
Vandaag laat ik jullie mijn aankoopjes van Sephora zien. Ik ben afgelopen woensdag naar de VIP avond geweest en heb heel wat moois kunnen halen. Precies wat ik wilde. Het was echt vreselijk druk, niet normaal. Ik hoorde dat er een rij was tot buiten om te betalen,  maar ik heb welgeteld nog geen 10 minuten in de rij gestaan. Er drongen mensen voor, maar ja. Ik had geen haast, dus bleef lekker keurig op me beurt wachten.

Voor de Sephora medewerkers, een pluimpje! Want die dames die moeten steeds alle rekken bijvullen, er wordt aan alle kanten aan hen getrokken en ze moeten erop letten dat niemand jat, advies geven, troep opruimen die andere maken en er op letten dat men de verpakking niet zomaar openmaakt.
Testers zijn er niet voor niets.
Afijn laat me snel doorgaan naar de foto's van mijn nieuwe babies:












Weer goed geslaagd bij Sephora, ik wacht hier elk jaar op en koop dan lekker veel, want deze actie is super.
Wat hebben jullie gehaald? of moet je er nog na toe?
Ik ben benieuwd...

xoxo, V

0 reacties:

Blogarchief

 
Make-up and More. Template by Exotic Mommie Illustration by DaPino