Make-up, Beauty and fashion.
Like it, Love it, Want it, Get it!
Follow Make-up and More

22 mrt 2011

Sephora heeft weer hun super aanbieding!!

Hi ladies,
Jullie zullen het denk ik al we gehoord en/of  gelezen hebben over de toffe actie die Sephora jaarlijks heeft met de Prijzencircus van V&D. Van de vorige keer heb ik hier de link van het artikel over de oogschaduws.
Ik ben zeker een fan Sephora's oogschaduws, ze zijn goed gepigmenteerd en blijven lang zitten. Sommigen van de oogschaduws hebben een beetje een laagje erop, lijkt het, maar het kan ook liggen aan de ene die ik heb. Maar na een paar keer iets harder erover wrijven, krijg je wel kleur en poeder los.

Hun lipglosses zijn ook zeker de moeite waard! En hun waterproof oogpotloodjes in felle kleuren een must. Ik droeg de blauwe op deze foto.

Het weer in Suriname is super sweaty, humid en warm! Dus was erg benieuwd hoe het zou lasten, s'avonds voor het slapen gaan, na het douchen, zat het randje er nog precies. Ik moest ook echt gaat boenen met oogmake-up om het weg te halen. Maar toen ging het wel weg.
 Verder zijn hun blushes ook mooi en zeker de moeite waard om te kopen in deze actie. Je kiest dus drie producten, maakt niet uit wat je kiest, maar voor elke drie cosmetica producten die je koopt betaal je alleen 10 euro!! De prijs voor een oogschaduw is al meer waar dan die ene 10 euro en nu kan je bv drie oogschaduws kopen voor 10 euro, een super aanbieding dus.
En ik zeg doen! :D
Deze actie is niet geldig op de make-up paletten en dat is naar mijn mening ook meer dan normaal dat dit niet zo is.
Dus sla je slag, and I mean it, je slag vanaf donderdag 24 maart t/m zondag 3 april.

En laat weten wat je gehaald hebt, ik ben echt reuze benieuwd.
xoxo, V


0 reacties:

Blogarchief

 
Make-up and More. Template by Exotic Mommie Illustration by DaPino