Make-up, Beauty and fashion.
Like it, Love it, Want it, Get it!
Follow Make-up and More

7 apr 2011

M.A.C Haul met een mini BBmeet, deel 1

Hi ladies,
Volgens mij ben ik de laatste die de beauties online zet? Zou ze niet online zetten, maar het komt er toch van. De haul zet ik in twee delen online, want anders wordt het zo'n lange post. meehhh en daar zit ik soms ook niet op te wachten als ik bij andere een lange post moet lezen.
Ik heb een super dag gehad, vele meiden/beautybloggers en nailaddicts ontmoet. Het weer was prachtig en we hebben onwijs veel gelachen en gebabbeld.
Samen met drie meiden reed ik over de grens en hebben we daar make-up geshopped.
We hebben daarna gegeten in een restaurantje, we hadden allemaal wat anders, en het was ook daar weer bere gezellig onder de meiden.
Maar ik heb nog nooit zoveel friet bij elkaar gezien! Het spijt me dat ik er geen foto van heb gemaakt. Maar in België hebben ze een ander soort friet, wat ik hier nog nooit heb gezien of van heb gehoord; postgrass. Dat zijn uber klein gesneden frietjes. Heerlijk, maar het was bor waarop het eten geserveerd was leek wel een dienblad, zo groot en daarop de Himalaya berg aan postgrass!
We hadden pret voor tien en maakte aan het einde nog wat foto's. Al met al gingen we rond een uur of acht 's avonds  weer naar huis.
Nou genoeg geklets over eten en lachen gieren brullen, want jullie willen natuurlijk de foto's zien! Klik op de foto's voor beter resultaat!

De oogschaduws:
Ik heb er 5 kleurtjes gehaald, van links naar rechts zie je Sable, Motif, Amber Lights Gleam, en uit de Venomous Villains De-Vil



  • Sable is een goud bruine kleur met shine (frost finish)
  • Motif is een beetje een nude kleurtje, beetje aprikooskleurig met een gouden toontje erin en als je hem in het zonlicht houd/ziet, dan zie je een parelmoerige shine erover. Ik weet nog niet of het een overspray achtig iets is, want op de website van MAC staat er niets over deze parelmoerige shine. (als je de foto groter maakt kan je de shine een beetje zien, ik kreeg hem niet goed op de foto) (frost finish)
  • Amder Lights is een bruinachtige kleur, met een naar mijn idee een rode gloed. Met gouden shimmers (Frost finish)
  • Gleam is een wow color voor mij. Het is een (zalm)roze/gouden kleur, met heel veel shimmers en sparkles. (Lustre finish)
  • De-Vil komt uit de LE editon waar ik helemaal niets van wilde en heb gekocht. Maar toen ik dit kleurtje zag liggen moest ik er toch weer op terug komen, dus nam ik deze mee. Het is bordeaux/plum rode kleur met heel miniscule gouden glinsters. (veluxe pearl finish) Een erg mooi kleurtje voor bv om accent te leggen in je crease of om een aparte smokey eyes te maken, ipv donker door een zwarte oogschaduw, deze mooie bordeaux/plum rode kleur op je bewegend ooglid! Ik vind het echt een wow kleurtje!!
De Blushes:
Ik had ze graag allemaal meegenomen! Och wat waren ze mooi, maar ik heb me in kunnen houden tot 3 kleurtjes; Dame, Love Thing en uit de Spring Color Forecast Azalea Blossem. 

  • Azalea Blossom is niet meer te verkrijgen bij de counters, dus ik was blij verrast toen ik deze blush zag liggen!! Even werd ik van binnen crazy, hahah wat was ik blij want we hadden het in de auto nog over deze blush. Now its mine, all mine!!! *my preciousssss* Zoals je op de foto kan zien, de blush bestaat uit twee kleurtjes die overlopen in elkaar. Als je de blush van dichterbij bekijkt zie je heel kleine subtiele glinsters erin. Als ik de verhalen van anderen moet geloven over deze blush, is die heel licht. Dus naar mijn idee prima voor het gezonde blosje die niet aan de rode kant neigt. 
  • Gleeful (niet op de foto) is een mineralize blush. Het is een mooie oudroze (zal ik het maar noemen) kleur met gouden glinsters. De blush is enorm gepigmenteerd, vooral omdat die mineralize is dus krijg je veel product op je kwast en als je die niet goed aftikt heb je al snel een clown effect. En volgens mij wil geen van ons op Bassie lijken, niet? Dus je kwast bij deze goed aftikken en goed blenden als je het hebt opgebracht. Want het is echt een super mooi kleurtje!
  • Love Thing is een mineralize blush. Het is een mooie warme rode kleur wat iets neigt naar een rood/paarzige kleur, met een gouden gloed en subtiele gouden glinsters erin. Bij de mineralize blushes moet je echt  voorzichtig de kleur aanbrengen. Hetzelfde wat bij Gleeful staat volstaat bij deze blush.
  • Dame is een zachte roze kleur, met subtiele glinsters erin, die zie je in het licht, vooral he zonlicht laat de glinsters tot hun recht komen op je wangen. Soms wil je gewoon een natuurlijk kleurtje op je bleekscheten gezicht. En dan vind ik dit een prima kleurtje om dat te bereiken.
Dit waren dan de oogschaduws en blushes, in het tweede gedeelte komen de face powders, foundations, gezichts cremés en paints enz online. 

0 reacties:

Blogarchief

 
Make-up and More. Template by Exotic Mommie Illustration by DaPino