Make-up, Beauty and fashion.
Like it, Love it, Want it, Get it!
Follow Make-up and More

7 apr 2011

Tag; Random Act of Kindness

Hi ladies,
Ik vertelde in de vorige post over de mini bbmeet en de shoppingspree van ons, nou Linda van Enchanting Beauty had zo een mooie tag bedacht waar ik zeker wat mee wil doen.
Wat houd deze tag dan in, wat maakt hem zo speciaal dat ik hem wil doen/doorgeven.
Nou je kan de tag doorgeven aan iemand die een opstekertje kan gebruiken, of om iemand te laten weten dat je hem/haar waardeert. En dat hoeft niet door middel van grote bombastische kadoos, maar gewoon een gebaar als een kaartje of in mijn optiek zelf een luisterend oor is al voldoende.

Linda is deze tag gestart en had voor iedereen een super schattige goodiebag gemaakt met daarin dus de beschrijving van de tag.
Nu zat ik dus te denken hoe ik aan deze tag invulling zal geven, het hoeft niet naar een persoon te gaan, maar kan naar meerdere. Ik heb er zelf al een begin aan gemaakt een week terug.
Als jullie kunnen herinneren heb ik in Suriname een aantal prachtige nagellakjes gekocht. Ik liet op twitter weten welke kleuren ik had met foto erbij. En Cindyyyyyyyy was helemaal gek van die blauwe lak.
Dus die kreeg zij van mij. Dit vertel ik niet om te laten weten hoe goed ik wel niet ben, nee absoluut niet! Maar om te laten weten hoe ik invulling geef aan deze tag.
En nu ben ik nog niet klaar, want ik wil nog een aantal random acts of Kindesses doen, niet met een geven en nemen instelling, maar gewoon omdat ik blij ben dat ik gezond mag zijn, de middelen tot me beschikking heb om mijn leven gemakkelijk te maken, om te kunnen doen en laten wat ik wil. Ik mag mezelf zeker gelukkig prijzen dat ik dit alles kan, want mening mens kan dat niet en heeft het misschien wel nooit gekund of gehad. En de wereld is al egoïstisch genoeg. Veranderen begint bij jezelf en dus ben ik super blij dat Linda met deze tag is begonnen en hem aan mij heeft gegeven, onder meer :D
Dus bij deze Cindyyyyyyyy je bent getagged!!
De tag hoeft niet beauty related te zijn, je kan hem overal in implementeren. Bv op je werk, thuis, op straat.
Lets share this love people! Laat weten of je deze tag ook wilt hebben. Ik zal ook randomly mensen uitkiezen, via twitter! Dus vergeet me niet te volgen op twitter, want hij kan zomaar jou kant opkomen!

xoxo, V

0 reacties:

Blogarchief

 
Make-up and More. Template by Exotic Mommie Illustration by DaPino