Make-up, Beauty and fashion.
Like it, Love it, Want it, Get it!
Follow Make-up and More

18 mei 2011

Binnenkort ben ik jarig!!!

Hi ladies,
Over een paar weekjes is het weer zover en vier ik weer de dag van mijn geboorte! Ik vier altijd heel uitbundig mijn verjaardag. Ik maak er altijd een feest van, met heel veel eten, hapjes, drankjes, muziek, vrienden en familieleden en er wordt die dag alleen maar gelachen, genoten en feest gevierd.
Ik ben altijd in de keuken bezig op mijn eigen verjaardag. Dan ben ik bezig met allerlei eetdingetjes en vergeet ik bij mijn bezoek te zitten en gewoon te genieten van mijn feestje.
Ook dit jaar wil ik er weer een feestje van maken. Alleen wil ik het graag doen met de vele meiden/dames die ik heb leren kennen in de beauty blog wereld. Tenminste dat lijkt me een erg leuk idee. En om dan mijn verjaardag ook een beauty tint te geven.
Voor het is zover is moet er een hoop geregeld worden. Meer daarover in de komende postst over mijn bday!

Natuurlijk heb ik als ieder ander altijd grote moeite om een antwoord te geven op de veel gestelde vraag: "wat wil je voor je verjaardag?"
Ik weet nooit iets te verzinnen en ik vind het ook altijd moeilijk om te zeggen wat ik wil. Want ik heb al veel en ik kan niet in je portefeuille kijken wat je te besteden hebt.
Dus zal ik binnenkort ook even een wishlist online plaatsen. Zo kan iedereen die dan komt even kijken wat mijn verlangen zijn en kan men daarop inspelen.
Die komt in ieder geval in de loop van deze week online.

Tot de volgende keer,
xoxo, V.

0 reacties:

Blogarchief

 
Make-up and More. Template by Exotic Mommie Illustration by DaPino