Make-up, Beauty and fashion.
Like it, Love it, Want it, Get it!
Follow Make-up and More

19 mei 2011

Sigma 's Dry'n Shape

Hoi ladies,
Hoe is het ermee? Bijna weekend, eindelijk! Ik kijk er zo naar uit, want ik ben na 4 weekenden achtereen eindelijk een weekend vrij en heb er zo een zin in!
Vandaag heb ik een post voor jullie die ik eigenlijk al begin deze week zou plaatsen, maar besloot om het ff te laten voor later in de week. Dus bij deze de post over Sigma's nieuwste product: "Dry'n Shape"
We weten allemaal dat we onze make-up penselen geregeld moeten wassen om ze schoon te houden en natuurlijk ook netjes en hygiënisch. Maar een ding wat ik persoonlijk zelf erg haat is het wachten op het drogen van me kwasten. Altijd als ik ze gewassen heb moet ik ineens juist een van de gewassen kwasten gebruiken. En dan kan dat niet omdat de kwast aan het drogen is. Vaak genoeg zijn mijn kwasten pas na een dag of anderhalf echt goed droog en klaar voor gebruik.
Nu hoef je niet meer zolang te wachten! Sigma is met een nieuw product op de markt gekomen waarmee je penselen tussen vier tot zes uur droog zijn, gegarandeerd! En daarnaast zorgt het ervoor dat zelfs je meest zachtste penselen weer hun originele vorm terug krijgen. Dat is nog al wat, vind je zelf niet? Wat is dat product dan? Nou dat zal ik even uitleggen in het kort.
De Dry'n Shape is een soort rol/etui, net als zo een die je hebt om je kwasten in te bewaren. De Dry'n Shape oefent de juiste hoeveelheid druk uit op de haartjes om zo snel mogelijk alle water uit de haren te halen. Het materiaal waar de Dry'n Shape van is gemaakt, is speciaal ontworpen om water te doen "vervliegen", waardoor de droogtijd wordt versneld.
De Dryn Shape is een makkelijke, snelle en effectieve manier op je kwasten te doen drogen en weer in hun originele vorm te krijgen.
Klik op de foto's voor beter beeld.
  1. Was je penselen zoals je dat gewend bent te doen.
  2. Verwijder voorzichtig alle vocht uit de haartjes en berg de schone vochtige penselen één voor één op in de rol. Bren ze met de steel eerst door het, voor die penseel, smalste elastiek zodat er voldoende druk is op de haartjes. Zorg er goed voor dat de haartjes op elkaar "gedrukt" zijn.
  3. Wacht tussen vier á zes uurtjes. Hierna heb je droge penselen die klaar zijn voor gebruik. Maar ze zijn niet alleen droog, maar ook weer in hun originele vorm! 
Fantastich niet? De Dry'n Shape kost $29 en is verkrijgbaar via de website van Sigma.

Om beter te begrijpen hoe dit werkt wil ik je vragen om even naar het volgende filmpje te kijken:
Sigma verzend wereldwijd. En mijn persoonlijke ervaring met hun is tot heden positief, van product tot verzend tijd en verzending. Binnenkort zal ik de Dry'n Shape zeker weten aanschaffen, want ook ik ben er een van die er een bloedhekel aan heeft om te wachten tot dat de penselen schoon en droog zijn. Maar het feit dat me penselen dan weer hun goede vormen hebben, vind ik echt een super idee.
Wat vind jij van dit product? Lijkt het je wat? Of zeg je van nee, niets voor mij.
En hoe droog jij op dit moment anders je penselen of kwasten?

Tot de volgende keer,
xoxo, V.

0 reacties:

Blogarchief

 
Make-up and More. Template by Exotic Mommie Illustration by DaPino