Make-up, Beauty and fashion.
Like it, Love it, Want it, Get it!
Follow Make-up and More

27 mei 2011

L'oreal Paris Color Infallible

Hi ladies,
Een poos geleden kocht ik een aantal oogschaduws van L'oreal Paris Color Infallible. Ik had ze al een paar keer voorbij zien komen op andere blogs en in tijdschriften, maar ik was er nog niet van overtuigd.
Tot ik ze voor heel goedkoop kon halen.
Ik nam vijf kleuren mee. (op de foto zie je maar vier, ik kon de vijfde even niet vinden) De oogschaduws zijn apart van structuur. Het is anders dan je gewone oogschaduw, het is niet echt een creme, maar niet geheel een losse pigment poeder (zoals die van MAC) Het zit er precies tussen in. Maar het voelt niet nattig aan. Ik ben in feite helemaal weg van de intensiteit van de kleur, wat een pigmentatie. En de oogschaduw blijft erg lang zitten, of ik er nou een primer onder gebruikte of niet. En dat heeft wel indruk gemaakt op me. Vandaar ik deze producten in het zonnetje wil zetten in deze post.

De oogschaduw voelt fluweel zacht aan en ondanks dat de oogschaduw een creme/pigment poeder structuur heeft vind ik de fallout echt meevallen. De oogschaduw blijft op de haartjes van de kwast zitten totdat ik het aanbreng op mijn ooglid.
De intensiteit bepaal je zelf. Je kan de kleur opbouwen door de oogschaduw in laagjes deppend aan te brengen. Wat ik merk aan deze oogschaduw is dat het niet op me huid zit, maar alsof het één wordt met de huid. Ik weet niet of ik het zo goed uit leg, maar dat is het beste wat ik ervan kan maken. Misschien komt het door de structuur van de oogschaduw. De oogschaduw blijft erg lang zitten en volgens de verpakking wel 24 uur lang. Maar ja, wie heeft nou echt 24 uur lang haar make-up op. Na een nacht uitgaan zat me make-up er nog even goed op!
De oogschaduws hebben een hoog glim/glans gehalte, sommigen hebben een metallic-achtige touch en andere hebben grotere glitters en andere zijn gewoon shimmery. Klik op de foto, dan wordt die groter en kan je het beter zien. Maar voor het echte resultaat raad ik je aan om als je in de Kruitvat bent even een kijkje te nemen bij deze oogschaduws.
Naast de mooie kleuren en goede werking van de oogschaduws vind ik de verpakking ook erg mooi. De potjes hebben van zichzelf een redelijk gewicht en zijn gemaakt van hard plastic. Als je het deksel opent, ligt er op de poeder nog een soort stoppertje zal ik maar zeggen.
Dit stoppertje zorgt ervoor dat de oogschaduw bij elkaar gedrukt word en blijft na gebruik. Hierdoor heb je niet overal poeder als je het potje open maakt, iets waar ik in feite voor ik wist hoe het werkte, bang voor was. Dus ook voor de verpakking scoort L'oreal goed.
Ik heb de volgende kleuren gehaald:
Hourglass Beige
Dit is een offwhite kleur, neigend naar een licht nude-achtige kleur. Op de huid heeft het een parelmoerig(e) effect/glans. Het lijkt een beetje zacht roze van kleur als het licht er op een bepaalde stand in valt. Een prachtige kleur voor over je gehele ooglid, of alleen als highlight in je binnenste ooghoek en op je wenkbrauw bot.
Eternal Black
Een prachtige gitzwarte kleur, met mooie aanwezige shimmers erin. Deze liet me meteen denken aan "Blacktied" van MAC, alleen vind ik dat bij Eternal Black de shimmers veel beter zichtbaar zijn op je huid. Ze vallen er niet af als je de oogschaduw opbrengt. Ik ben erg blij met deze kleur, omdat hij echt mooi intens zwart is.
Endless Chocolat
Wauw, dat was het eerste wat er uit me mond kwam toen ik deze kleur swatchte in de winkel.Wat een prachtige chocolade bruine kleur, met een brons-rode ondertoon. Ik ben echt verkocht aan deze kleur. Ik draag hem in me arcadeboog en dan wat uitgeblend. Met een beetje van Hourglass Beige op me bewegend ooglid. Fantastisch staat het. Misschien dat ik binnenkort een EOTD online plaats waar ik deze oogschaduws draag.
All Night Blue
Ook weer zo'n prachtige kleur, een intens blauwe kleur, die in het echt nog mooier schittert. De oogschaduw zelf is vrij donker, maar er zitten minuscule licht blauwe shimmers erin die aan de hand van lichtinval zichtbaar worden. Erg mooi, om er een blauwe smokey eye mee te maken. De kleur laat me denken aan een die Catrice heeft uitgebracht in de Glamourama LE collectie. (Drama, Baby!) En misschien ook aan Deep Truth van MAC, maar daar ben ik niet zeker van..
Ik heb naast deze vier kleuren ook de roze variant, die kon ik zoals ik al vermelde niet vinden om die ook op de foto te zetten.
De nude en de roze kleur gebruik ik naast oogschaduw ook als highlight kleur op me jukbeenderen en andere plekken in me gezicht. Vooral de nude kleur verleend zich daar prima voor. De Color Infallible oogschaduws horen zeker tot mijn favorieten producten van deze maand, sinds ik ze deze maand pas ben gaan gebruiken en er zeer tevreden over ben. Ik kan ze echt aanraden. Ik ben helemaal weg van de mijne en merk dat ik naast mijn MAC oogschaduws, deze steeds vaker pak. En dat zegt wat voor mijn doen!
Ze kosten als ik het goed heb rond de 12,50. Je krijgt daarvoor 3.5 gr aan product. Ik vind het niet duur, maar natuurlijk kan ik niet in jouw portefeuille kijken. Een MAC oogschaduw kost 15 euro en je krijgt daarvoor 1,5 gr aan product. Dus minder dan de helft en toch duurder. En als ik dan kijk naar de zwarte Color Infallible, Eternal Black, en deze vergelijk met Blacktied van MAC, dan moet ik toch heel eerlijk zeggen dat ik voor Eternal Black ga. I'm sorry MAC.
De Color Infallible oogschaduws zijn verkrijgbaar bij Kruitvat en volgens mij ook bij Etos. Correct me if I'm wrong.
Kruitvat heeft vaak genoeg aanbiedingen op make-up, dus houd die in de gaten mocht je 12,50 te duur vinden voor een oogschaduw. Ik kom er net achter dat je de Color Infallibles via deze site kan kopen voor 9,95!
Ik ben verkocht en wil de andere kleurtjes ook, de groene, en de paarse. En jij?
Tot de volgende keer,
xoxo, V.

0 reacties:

Blogarchief

 
Make-up and More. Template by Exotic Mommie Illustration by DaPino