Make-up, Beauty and fashion.
Like it, Love it, Want it, Get it!
Follow Make-up and More

31 mei 2011

MAC Technique

Hi ladies,
Hoe gaat het met jullie allemaal? Wat een prachtig weer was het vandaag he? Lekker warm, ik zag zoveel bloot op straat. Iedereen in korte broeken of rokjes en ontblote armen.
En jawel ik moest weer werken. Maar voor ik naar mijn werk reed, stopte ik even in de stad om mijn plekje voor de MAC Technique workshop voor aanstaande vrijdag drie juni te betalen.
Ja, eindelijk ben ik in het land als ze de Technique workshop van MAC geven in Rotterdam. De plekken zijn/waren gelimiteerd, dus ik weet niet of er nog plekken open zijn als je dit leest. Voor degenen die niet precies weten wat de MAC Technique workshop inhoud, zal ik het even uitleggen.
MAC organiseert om de zoveel tijd een make-up workshop, waarbij ze je tal van technieken leren hoe je bv het beste op te maken voor dag of nacht gelegenheid. Of dat een bepaalde look centraal staat. Je krijgt van de MAC visagisten zelf de technieken uitgelegd en voor gedaan. Je kan alles vragen en dergelijk. Natuurlijk betaal je hier wat voor. De prijs verschilt wel eens, dat is bv afhankelijk van hoelang de workshop duurt of wat het thema is ofzo. MAAR!!! het fijne is dat het het bedrag wat je hebt betaald voor de workshop mag uitgeven aan producten van MAC. Bv aan producten die je tijdens de workshop hebt gebruikt, om zo thuis die look of de aangeleerde techniek weer te kunnen maken.
Dus in principe krijg je de workshop gratis, je krijgt gratis know-how, tips & tricks van de MAC visagisten en heb je een legale reden om geld uit te geven aan MAC make-up. Wie wil dat nou niet?
Komende maand zijn er in Rotterdam twee dagen workshops, drie en vier juni. En elke dag twee soorten workshops. Volgens mij s'morgens dag make-up, maar dat weet ik niet zeker. Ik ga drie juni naar de avond workshop en het thema van die avond is als ik het goed heb feestelijke make-up looks, avond make-up dus. De visagiste vertelde mij dat je die avond tips & tricks zal leren hoe jezelf het beste op te maken met een bepaalde look. Iedereen heeft zijn eigen werkplek en ik ga er van uit dat je dan ook de make-up en gereedschap krijgt om te oefenen. Daarna krijgt iedereen de kans om producten te kopen na te babbelen. Ik heb er superveel zin in.
Natuurlijk zal ik verslag doen op me blog. En goed aantekeningen maken, en foto's maken. Ja foto's, daarvoor moet ik een goed fototoestel hebben. Dus ik ga die daarvoor nog snel ff halen en dan ben ik gereed voor de workshop!
Zijn er nog meiden die ook gaan? Ik ken nog niemand die ook gaat en ben eigenlijk best wel benieuwd wie er nog meer deelnemen aan die workshop die dag... Zodra de dag is geweest laat ik jullie weten hoe het was en wat ik mee heb genomen!
Tot de volgende keer,
xoxo, V.

0 reacties:

Blogarchief

 
Make-up and More. Template by Exotic Mommie Illustration by DaPino