Make-up, Beauty and fashion.
Like it, Love it, Want it, Get it!
Follow Make-up and More

10 jun 2011

Bedankt voor alle felicitaties

Hi ladies,
Ik ben toch even uit me bed gekropen om even kort een berichtje te plaatsen. Vandaag was/is mijn verjaardag en die heb ik in feite aan mij voorbij laten gaan. Het was niet mijn dag om maar kort te zeggen. Het gevoel van jarig zijn en de nervositeit waar ik altijd last van heb was er niet meer.
Maar ik heb zoveel lieve felicitaties gehad via twitter, facebook, mijn email, in het echt en via de post.
Ik wil iedereen ontzettend bedanken voor alle lieve woorden en felicitaties.
Op een of andere manier voel ik me door de mensen die ik via me blog en twitter leer kennen toch verbonden. Een soort vrienden. Je spreekt mekaar geregeld en leeft met elkaar mee.
En sommigen van jullie spreek ik soms wel vaker dan mijn zusje. Dat zegt wel wat. Vandaar ik het enorm waardeer dat ik in jullie gedachte ben geweest vandaag en alle andere keren.
Ik wil speciaal Leontine en Desiree bedanken voor hun presentjes en liefje kaartjes via de post. Deze twee dames heb ik via het bloggen leren kennen en Desiree heb ik nu al twee keer in het echt ontmoet. Maar beide dames geven mij op een of andere manier toch het gevoel dat we een beetje vriendinnen zijn, als ik het zo mag noemen. En zo ook Kizzy die ik echt een vriendin kan noemen.
Nu wil ik niet al teveel namen gaan noemen omdat ik niemand wil vergeten.

Dus dames mijn dag begon en verliep minder prettig, maar ik sluit het toch positief af met behulp van mijn lieve lezers en twittervriendinnen.
Bedankt.

xoxo, V.

0 reacties:

Blogarchief

 
Make-up and More. Template by Exotic Mommie Illustration by DaPino