Make-up, Beauty and fashion.
Like it, Love it, Want it, Get it!
Follow Make-up and More

14 jun 2011

Update: Even pauze, maar toch druk bezig..

Hi ladies,
Jullie zullen al wel gemerkt dat er weinig leven is op Make-up and More afgelopen weken. Ik ben druk bezig met de website versie. En daarnaast heb ik besloten lekker tijd te nemen voor andere dingen en niet zozeer te zitten achter de pc om artikelen te schrijven. Make-up en beauty staat voor mij naast fashion centraal in mijn leven, maar alles draaide op een gegeven moment om make-up en nog eens make-up en beauty producten. Overal in huis kwam ik wel wat tegen. Dus heb ik me even terug getrokken om lekker even andere dingen te doen.
Vandaar dat het hier zo lang muisstil is. Wat betreft de website, die gaat gericht zijn op de lichte getinte tot donkere ladies onder ons. Make-up and More gaat gewoon door, waar alle andere posts komen die niet speciaal gericht zijn op een categorie. Ook de budget merken en andere onderwerpen zullen op Make-up and More blijven komen. Ik ben alleen begonnen aan mijn blog, maar merk vanwege tijd tekort (vaste baan als verpleegkundige, me vriend en onze jochies) dat ik vaak minder aandacht kan besteden aan mijn blog. Dat is in ieder geval reden nr1. Daarnaast vind ik niet alle make-up producten even interessant, zoals nagellak. Ik vind ze wel leuk en mooi. Maar vanwege mijn werk kan ik bv mijn nagels niet lang laten groeien en nagellak is uit den boze als je het hebt over hand hygiĆ«ne. De huid van mijn handen is en ziet er negen van de tien keer droog uit, over de kwaliteit van de nagels niet te spreken. Die wil je niet op foto's zien.
Wie weet dat ik iemand vind die het leuk lijkt om mee te werken aan Make-up and More en die wel passie heeft voor nagellak en natuurlijk ook make-up, beauty en fashion! Als je je geroepen voelt hoor ik het graag :D
Zal voor de hoeveelheid posts die online komen ook goed zijn en hoeven jullie niet zolang te wachten op een nieuw artikel.
Afijn dat is dus wat mijn bezigheden en hersenspinsels zijn van de afgelopen periode. Binnenkort zit ik weer in de nachtdienst en heb ik weer ruim tijd om aan Make-up and More te werken en komen de lang beloofde artikelen zoals de MAC technique workshop online. Ja die ben ik niet vergeten hoor. Jullie ook niet. Dus nog even geduld.

Tot de volgende keer,
xoxo, V.

0 reacties:

Blogarchief

 
Make-up and More. Template by Exotic Mommie Illustration by DaPino