Make-up, Beauty and fashion.
Like it, Love it, Want it, Get it!
Follow Make-up and More

29 jun 2011

Color your world #2

Na een zoektocht naar leuke kleurrijke kledingstukken heb ik voor vandaag weer een nieuwe collage. Helemaal in de kleur roze. Als je het eerste artikel niet heb gelezen, kan je die hier vinden.

1. Ichi blazer €49,95
2. Club Manhatten €17,95
3. Laundery room €49,95
4. Colcci €119,95
5. Watercolors €39,00
6. Bel air €89,95
7. Topshop €23,-
8. Fresh Made €15,95
9. Topshop €14,-
Ik kan hier uren naar kijken! Ik zou het natuurlijk nooit in combinatie met elkaar dragen, dat zou 'too much' worden.
De blazer van Ichi zou ik graag willen hebben. In de zomer lijk je door dat lichtroze sneller bruin en wie wil dat nou niet? De schoenen zou ik ook zo in mijn winkelmandje gooien, maar ik ze daarna echt zou dragen weet ik niet. Schoenen koop ik vaak te snel, waarna ik ze nooit meer draag.

Wat zijn jullie favorieten uit de collage?

0 reacties:

Blogarchief

 
Make-up and More. Template by Exotic Mommie Illustration by DaPino