Make-up, Beauty and fashion.
Like it, Love it, Want it, Get it!
Follow Make-up and More

28 jun 2011

OPI's silver shatter

Nagellak! Je kan het een passie noemen of een verslaving, maar ik ben er dol op. Alle kleuren, merken en finishes, noem het op of ik heb er kennis mee gemaakt. Dus ook met de zilvere shatter van OPI uit de Pirates of the Carribean collectie.
Ik heb al een zwarte crackle van Barry M in mijn bezit en die bevalt goed, dus het werd tijd voor een andere kleur. De kleuren rood, roze en wit zijn niet zo mijn ding, dus ik ging voor zilver.
In het begin was het ik zoekende naar een kleur die er leuk bij zou staan. Uiteindelijk is dit Easy Peasy, Lemon Squeezy van Catrice geworden. Het resultaat vind ik geslaagd, het is een vrolijke en lekker zomerse combinatie. Het is natuurlijk al zomer, dus weg met alle grauwe kleuren en welkom vrolijke en uitdagende kleuren.
De houdbaarheid is in combinatie met OPI’s Rapid Dry Top Coat prima. De nagellak heeft 3 dagen op mijn nagels gezeten, daarna was ik het zat. Er waren al kleine stukjes lak af aan de randjes van mijn nagels, mar dat komt omdat mijn nagels erg zwak zijn. Al met al is OPI's silver shatter een erg geslaagde aankoop. Voor de zomer is de lak het leukste te dragen met pastel kleurtjes. Voor €13,95 is OPI nagellak voor jou! OPI wordt verkocht bij Sephora en Mooi Parfurmerie.

 
Hebben jullie al shatterlak/crackle nagellak aan jullie nagellak collectie toegevoegd?

0 reacties:

Blogarchief

 
Make-up and More. Template by Exotic Mommie Illustration by DaPino