Make-up, Beauty and fashion.
Like it, Love it, Want it, Get it!
Follow Make-up and More

27 jun 2011

Review: Sephora Lash Stretcher

Tijdens het prijzencircus van de V&D heb ik de Lash Stretcher gekocht, maar tot vorige week is hij onaangeroerd blijven liggen in mijn make-up lade. Voor mijn vorige mascara was het tijd om hem weg te gooien, die had ik drie maanden geleden open gemaakt.

Wat zegt Sephora over deze mascara:
"A lengthening and curling mascara, infused with fibers for maximum extension. Sephora Brand Lash Stretcher is like false lashes in a tube. This innovative formula places fibers at the top of your natural lashes, creating epic effects.A patented, curved brush lifts and curls the lashes for a wow-worthy, wide-eyed look. Get full-length, full-strength fringe with this vitamin E and Panthenol-fortified formula that simultaneously conditions and enhances your lashes."
De bedoeling van deze mascara is dat hij je wimpers verlengt en zorgt voor een mooie krul. Het moet lijken op nep wimpers in tube. Verder bevat de mascara vitamine E en formule die de conditie en de lengte verbetert.
Niets geen siliconen of plastic borstel, nee het is gewoon een vertrouwt harig borsteltje met een lichte knik in het midden.
Naakte oog:
Met de mascara op:
Je ziet zeker verschil. Al moet ik er wel bij zeggen dat de uiteinden van mijn wimpers blond zijn. De mascara is makkelijk aan te brengen, niets geen klontjes en aan elkaar geplakte wimpers. Het borsteltje scheidt de wimpers perfect en brengt een dun laagje aan. Ik ben tevreden over deze mascara, maar of ik hem nog een keer zou kopen, daar twijfel ik over. Als ik hem kan krijgen tijdens de 3 voor €10,- actie wel, maar ben niet van plan om de mascara buiten de actie om te kopen.
De rode ogen komen trouwens omdat ik mijn ogen net schoon had gemaakt en er iets ging irriteren in mijn oog.
De mascara is 18,50 voor 15ml, maar tijdens het prijzencircus van de V&D was er een 3 voor €10,- actie. Dan betaal je dus maar €3,33 voor deze mascara. Hij is te koop bij Sephora. Vestigingen bij jou in de buurt, vind je hier.

0 reacties:

Blogarchief

 
Make-up and More. Template by Exotic Mommie Illustration by DaPino