Make-up, Beauty and fashion.
Like it, Love it, Want it, Get it!
Follow Make-up and More

22 jun 2011

Vernieuwingen aan Make-up and More

Hi ladies,
Wat een stilte hier he? Ja dat vind ik ook. Nee ik ben niet gestopt met bloggen, daarvoor houd ik teveel van schrijven, of typen beter gezegd. Ik heb me wel even terug getrokken en andere dingen in mijn leven prioriteit gegeven. Maar daarnaast ben ik druk bezig (geweest) met van alles en nog wat. En daar wil ik jullie even meer over vertellen.

Tijd, dat kom ik altijd tekort!
Mijn vaste baan neemt zoveel van mijn tijd in beslag, mede omdat ik zeer onregelmatig werk. Een dagdienst van 7:00 tot 16:00, of een avonddienst tot 23:00 afgewisseld met een aantal nachtdiensten. Nou dan is er in feite geen sprake meer van een goed ritme. Daarnaast gaat het huishouden ook gewoon door.
De honden staan te springen om uitgelaten te worden, en geknuffeld. MaXx, mijn katertje heeft t liefst al mijn aandacht en de belangrijkste persoon, mijn vriend en mijn relatie natuurlijk. Er moet gekookt worden, schoongemaakt, pfff  en nog veel meer dingen om op te noemen. Als ik een dagje vrij ben, is het echt ook om bij te komen en op te laden voor de volgende dag. Het lijkt wel, nee het is gewoon een feit; ik kom uren tekort in mijn dagen.
Het is al enige tijd de bedoeling om met een eigen domein aan de slag te gaan. Een domeinnaam had ik al even, maar had nog niet helemaal de ideeën op een rijtje hoe ik het precies wilde.
Ook omdat andere punten in mijn leven belangrijker waren heb ik dit even terug gelegd, tot nu. Er wordt hard aan gewerkt en binnenkort is het hopelijk zo ver!
Medeblogster, anyone?
Ik speelde al een poosje met de gedachte om de blog samen met iemand te doen. Dit om meerdere redenen, zoals minder druk op mijn al zo drukke leven, maar vooral ook omdat ik weinig doe met nagellak en het toch erg mooi vind. Maar deze zelf niet vaak genoeg kan testen ivm werk en laat me eerlijk zijn ik heb ook geen mooie nagels.
Iemand vinden die bij je blog past, die indruk op je maakt, die een goede en leuke bijdrage kan leveren is niet zo makkelijk geweest. Vaak getwijfeld, dan wel dan niet. Maar puur toeval kwam ik iemand tegen tijdens de lentemeet van laatst en toen dacht ik die is leuk. Sympathiek, ziet er leuk uit, en heeft een aparte stijl zeker in positieve zin. Dit constateerde ik allemaal vanuit mijn eerste indruk. Soms heb je dat gewoon, je ontmoet iemand en binnen een puf en een zucht weet je dat het klikt of juist helemaal niet.
Afgelopen week heb ik eindelijk de stoute schoenen aangetrokken en haar verteld dat ik opzoek ben (toen nog) en of zij het misschien zag zitten om met mij samen Make-up and More te doen. Ik zag het namelijk zelf al helemaal zitten, vandaar ik best nerveus was voor de reactie. Ik denk dat niemand het leuk vind om nee te horen, zeker als je al helemaal in je hoofd hebt hoe het zal gaan, hahaha. Misschien ben ik een dramaqueen op dat gebied. Afijn ze reageerde vol enthousiasme en zag het helemaal zitten. Ik houd jullie in de spanning he? Want ik heb nog steeds niet verteld wie het is... Als je me op twitter volgt zul je het wel weten.
Ik zal de naam alsnog niet noemen, want zij zal zelf een stuk online plaatsen met haar verhaal. Hopelijk zijn jullie dan ook net zo enthousiast als mij.
Andere veranderingen?
Ja er zullen nog andere veranderingen komen, ten goede van de blog. Er zal meer aandacht besteed worden aan nagellak, dus voor alle nagellak-lovers het is eindelijk zover!
Betere foto's omdat er een nieuwe goede fotocamera onderweg is. En daarnaast filmpjes, soms is een shopping haul verwerkt in een lap tekst met foto's niet altijd even leuk. Door een filmpje op te nemen krijg je wat afwisseling. Verder zullen we doorgaan met het goede werk wat al gaande was en als er tips, feedback, klachten of complimenten zijn laat het ons weten!

Tot de volgende keer,
xoxo, V


0 reacties:

Blogarchief

 
Make-up and More. Template by Exotic Mommie Illustration by DaPino