Make-up, Beauty and fashion.
Like it, Love it, Want it, Get it!
Follow Make-up and More

29 jul 2011

Nagellak: P2, foto's

Hi ladies,
Zoals jullie konden lezen van de week, zijn we vorige week Woensdag naar Oberhausen gereden en hebben daar het een en ander geshopped. Als je het filmpje nog niet hebt gezien, klik hier. Tatiana van beautyblogT had de vraag of wij de nagellakjes van P2 van dichtbij konden laten zien met de namen van de lakjes erbij. Dus bij deze. Ik geef alvast aan dat het een hoop foto's zijn, sommigen met wat "special effects".
Lara en ik hebben ongeveer dezelfde lakjes gehaald, ik had er alleen een paar kleurtjes meer. Lara is een echte Catrice lak-freak, ze heeft de collectie helemaal compleet! Ze vond dat een aantal lakjes overeen kwamen met wat ze thuis al heeft, dus besloot ze keurig te laten staan. Goed he?
Ik laat jullie vandaag de foto's zien van de lakjes die ik heb gehaald.
Ik heb in totaal zeven lakjes uit de serie Color Victim. De kleuren zijn allen lekker fel, en voor mijn mini collectie aparte kleurtjes die ik nog niet bezit. Ik heb ergens toch de hoop dat ik eens een baan heb waarbij ik wel me nagels mag laten groeien en lakken. En tot die tijd lak ik ze op de dagen die ik vrij ben.
Wat zegt P2 van de lakjes uit de Color Victim lijn;
"Bij een kleurrijke styling, mogen mooie verzorgde nagels gelakt in felle kleuren absoluut niet ontbreken. De nagellak lakt mooi glanzend, en houd zijn glans ook lang. De nagellak bevat geen parabenen, PEG (polyethyleenglycol, een emulgator*) noch toegevoegde parfum, wat huid irritatie kan veroorzaken. En de lakjes zijn geschikt voor kunst en gel nagels."
Elk flesje bevat 8 ml lak. De lak is sneldrogend, heeft een hoog glans gehalte en intensief dekkend.
De namen van de nagellakjes van links naar rechts:
  • 730 Hug Me!
  • 670 Elegant
  • 620 Artful
  • 520 Trouble
  • 530 Charming
  • 740 Electric
  • 750 Drama
P2 geeft nog wat nuttige tips om het uiterste uit je nagellak te halen.
  1. Maak gebruik van een base coat voor optimale en langdurige resultaten. Dit voorkomt verkleuring van de natuurlijke nagel.
  2. Breng de lak aan in het midden van de nagel, tot dat de gehele nagel gelakt is.
  3. Sluit af met een top coat. 

De Color Victim lijn bevat 26 kleurtjes. En ze kosten niet duur, maar €1,55! Helaas niet te halen hier in Nederland, maar wel in Duitsland. Ja het is een Duits merk. Ik ga er spoedig weer heen en zal dan weer wat meenemen. Als jullie het leuk vinden doen we misschien wel heel snel een P2 winactie. Laat je maar horen!
We willen natuurlijk inspelen op jullie wensen!

Tot de volgende keer,
xoxo, V.

0 reacties:

Blogarchief

 
Make-up and More. Template by Exotic Mommie Illustration by DaPino