Make-up, Beauty and fashion.
Like it, Love it, Want it, Get it!
Follow Make-up and More

11 jul 2011

Verjaardagscadeaus

Zoals jullie vast al weten was ik gisteren jarig. Nou is maandag niet zo'n mooie dag om het te vieren, dus heb ik het Zaterdag middag voor familie gevierd en zaterdagavond geborreld met vrienden. Het was een geslaagde dag en ik heb natuurlijk leuke dingen gekregen. Kijk snel verder!
Om te beginnen een leuke aanvulling op mijn Ultimate Nail Lacquer Stash.
Van links naar rechts: Snow Motion, Wrapped around my Fingers, Just Berried, Bloody Mary To Go, 2x Caught on the Red Carpet, Blue Cara Ciao, Pool Party at Night en 2x Be My Milionair. Ik moet er nu nog 4 en dan heb ik de hele huidige collectie en lakjes uit de oude collectie!
Nog 3 lakjes van Essence; You Belong To me, Lime Up en Out Of My Mind. Vier nagellakken van Hema; 09 (Licht blauw), 10 (Shimmer groen), 07 (Fel roze), 08 (Shimmer paars) en van Gosh Ocean en een matte topcoat.
Mijn favoriete cadeaus zijn deze drie. Namelijk een MAC blush in Peacykeen, een freedom pallet van Inglot en mijn holygrail Maxfactor Masterpiece mascara. Hier komen nog artikelen over.
Ik ben enorm verwend op mijn verjaardag. Vooral door mijn vriendinnen, die hadden samen de Mac blush, Inglot pallet en de mascara gegeven. Ik heb een leuke verjaardag gehad, nu op naar de volgende!

xoxo L

0 reacties:

Blogarchief

 
Make-up and More. Template by Exotic Mommie Illustration by DaPino