Make-up, Beauty and fashion.
Like it, Love it, Want it, Get it!
Follow Make-up and More

14 jul 2010

Goodiedoos

De Goodiedoos die in het leven geroepen is door Linda (en co.) van www.beautytreat.nl, is in een korte tijd razend populair geworde onder de jonge meiden en dames. 

Iedereen kan van make-up houd, make-up merken wilt uitproberen of make-up heeft liggen die zij niet meer gebruikt kan zich opgeven. Er zitten geen addertjes onder het gras mensen dus ik zeg geef je op!

Zo komt jou make-up die je niet of of nauwelijks hebt gebruikt bij een ander terecht die het juist heel erg mooi vind en misschien al tijden naar opzoek is en natuurlijk omgekeerd.

Super leuk concept dus!
Nou mocht ik als een van de vele dames die mij voor zijn gegaan de doos ontvangen. Niet dat ik echt nog veel meer make-up moet hebben, maar ik had hier toch redelijk wat make-up en nagellak en andere beauty spullen liggen die ik zelf nooit of echt nauwelijks heb gebruikt.
En ik mocht van mijn vriend feitelijk geen nieuwe make-up meer kopen. Maar dat gaat het ene oortje in en soms het andere oortje weer uit. Stiekem he? Hopelijk leest hij dit niet! ;)

Dit was een geweldige kans om het spul dus weg te doen en om zo plaats te maken voor nieuw spul. Ik had Linda van de beautytreat al gemailed of ik mijn "stash" naar haar kon opsturen zodat ze het in de goodiedozen kon verwerken, maar dat kwam er niet meteen van. En ineens had ik een mailtje van een andere Linda dat ik de gelukkige was na haar die de goodiedoos in ontvangst mocht nemen.

Wat was ik blij, ik heb daarvan ook een blog geschreven die best wel grappig is. (ik zal even een link erbij plaatsen want het is op een andere blog waar ik ook bezig was)
Vandaag heb ik dus de goodiedoos van de postbode in ontvangst mogen nemen. Natuurlijk wilde ik het meteen uitpakken, maar ik besloot eerst rustig een douche te nemen en me aan te kleden en daarna rustig de doos open te doen.

Zo gezegd zo gedaan, de goodiedoos is behoorlijk zwaar, en bij het openmaken zaten er allemaal kleinere witte doosjes in. 
Ik heb in allemaal wat rondgesnuffeld en voelde me echt net een klein kind in een snoepwinkel. Ik had besloten om er niet echt wat uit te gaan halen, maar ja de verslaving kon ik toch niet weerstaan en heb er het een en ander uit kunnen halen. Merken die ik nog nooit had geprobeerd en kleurtjes die ik bij eerste blik erg mooi vond, die heb ik eruit gehaald. 
En nog wat andere dingetjes

Wat erin gaat is veel meer, niet dat dat wat geeft, maar dan ben ik er van af. Ook met de voorafgaande blog in mijn achterhoofd heb ik het een en ander ook erbij gezet.

Ik ken de goodiedoos regels heel goed, maar heb toch een wat grote fles erbij ingedaan met reinigingslotion. Ik kon hem niet meteen vinden bij het gaan op een mini vakantie dus heb hem toen maar opnieuw gekocht. En later vond ik de fles, hij is nieuw, ik heb er een keer een pompje uitgenomen en daarom vind ik het zonde om hem te houden. Ik hoop dat ik er iemand blij mee kan maken, ik vind hem heerlijk en goed.
Dus ik hoop dat dit niet erg gevonden wordt en dat hij snel uit de doos gehaald wordt. :)

Verder heb ik de doos grondig schoon gemaakt, ik heb letterlijk elk potje, doosje, potloodje echt alles 1 voor 1 schoongemaakt met het oog op hygiĆ«ne. 
Sommige make-up was echt vies en dat is jammer dat men het er toch in stopt. Niemand wil troep, dus doe het er niet in. Want daarvoor is de goodiedoos niet voor gemaakt.

Drie make-upjes zijn/waren gesneuveld, dus die hebben hun laatste rustplaats in mijn prullenmand gevonden. En ik heb wat weggegooid wat leeg/opgedroogd was.
Ik ga ervan uit dat dit niet als brutaliteit gezien word. Het is immers van een ander en gaat wel om spul wat je op je gezicht doet en moet gewoon netjes gaan.

Ik heb ook een nieuwe grote kartonnen doos gehaald, dus hij is weer helemaal stevig en er zit nieuw bubbelpapier in.
Linda echt super bedankt. Het was erg leuk om hem te ontvangen hij is weer helemaal schoon en kan door naar de volgende moeder.

PS: ik moet nog even een filmpje maken en alles netjes erin terug stoppen en dan hoor ik wel naar wie ik hem moet sturen!

Nogmaals bedankt!

xoxo, V

0 reacties:

Blogarchief

 
Make-up and More. Template by Exotic Mommie Illustration by DaPino