Make-up, Beauty and fashion.
Like it, Love it, Want it, Get it!
Follow Make-up and More

11 jul 2010

Goodiedoos!!

Hello!!!!!!!

Ik kreeg net een mailtje dat ik de volgende peetmoeder ben geworden van de famous goodiedoos!
Voor degenen die niet weten wat dat precies is zal ik even uitleg geven!
Linda van Beautytreat is een hele poos een een "project" begonnen, de Goodiedoos. Je kan je inschrijven hiervoor. Wat houd het precies in? Nou al je make-up die je nooit of weinig of niet gebruikt blijft maar liggen. Om daar verandering in te brengen kan je je make-up bij elkaar zoeken en ruilen voor wat anders om het maar ff zo te zeggen.

Ik ben zooooo blij met dit berichtje.
En het grappige of het erge kan je zeggen. Mijn vriend en ik zitten nu in de auto en ik ben op mijn mobiele telefoon mijn mail aan het bekijken. Dus toen ik het berichtje las begon ik van blijdschap te gillen en te lachen en te juichen in een. Daar schrok hij zo van dat hij bijna van de weg ging, haha. Maar gelukkig is er niets gebeurd en hij vind het ook leuk voor me!
Nou moet de verzendkosten overmaken en heb volgende week de Goodiedoos en horen jullie daar dan meer over.
Linda van Beautytreat alvast reuze bedankt, de make-up spullen die ik zo opsturen naar je doe ik nu gewoon in de doos!
Xoxo, V
 

0 reacties:

Blogarchief

 
Make-up and More. Template by Exotic Mommie Illustration by DaPino