Make-up, Beauty and fashion.
Like it, Love it, Want it, Get it!
Follow Make-up and More

14 nov 2010

M.A.C wintercollectie A Tartan Tale



Hi peeps,
Met de feestdagen brengt M.A.C weer een prachtige collectie uit, zo ook nu weer. Dit jaar hebben ze de prachtige collectie genaamd; "A Tartan Tale". Tartan is een wollen geruite stof (gebruikt voor de Schotse kilt) en het motief komt heel mooi uit in de verpakkingen.
Toen de eerste plaatjes op het internet verschenen werd ik meteen verliefd op deze collectie.
Via Temptalia kwam ik in aanraking met deze collectie en ik denk dat het al een hele poos geleden is!

Er is al zoveel geschreven over deze collectie met prachtige foto's. Ben je geïnteresseerd in de collectie en wil je er meer over weten raad ik je aan om de filmpjes van Temptalia te bekijken op youtube. Ik ben zelf helemaal weg van de gifsets van de pigmenten en de lipglass/gloss Hier een kijkje voor het filmpje met swatches van de pigments.
De collectie is in Nederland te koop bij de Douglass en Bijenkorf met een M.A.C counter.

Voor info in het nederlands heb ik hier een link met foto's en al.
Ik weet dat ik laat ben met dit artikel, want de nederlandse release datum was 6 november.
So be it, Heb je wat gekocht van deze collectie? Ik ga morgen kijken in de stad!

xoxo, V.

0 reacties:

Blogarchief

 
Make-up and More. Template by Exotic Mommie Illustration by DaPino