Make-up, Beauty and fashion.
Like it, Love it, Want it, Get it!
Follow Make-up and More

15 nov 2010

Winactie

Ik heb even in het geel bedrukt wat ik even heb moeten aanpassen zodat het wat duidelijker is. Succes!!
Hi peeps,
Zoals ik jullie al in een vorig stukje heb verteld ga ik deze maand een winactie houden.
Zoals jullie weten werk ik als verpleegkundige op een kinderafdeling, werk onregelmatig wat inhoud dat ik soms vroeg me bed uit moet, een middagdienst of in de nacht moet werken. Niet altijd heb ik dan zin om me op te maken, maar het is altijd wel fijn om er tenminste een beetje mascara, lipgloss en blush op te "gooien". Vooral als ik om 7 AM moet beginnen. Mijn patientjes willen ook niet naar een bleekschetekop aankijken!

Ik moet er ook niet uitzien alsof ik naar een gala ga, dus mij zal je niet op me werk zien lopen met felrode lippen en zwarte smokey eyes. Dat is denk ik ook wel te begrijpen, niet?
Ik weet dat we niet allemaal in de gezondheidszorg werken, sommigen werken op kantoor, in een winkel of waar dan ook. Maar laten we eerlijk zijn, je wil een verschil houden tussen uitgaans make-up en je werk make-up, toch?
Dus hier de spelregels:

  • Het is heel simpel maak een make-up look voor als je naar je werk gaat. Het moet draagbaar zijn en niet over the top en je hoeft geen make-up artist te zijn, iedereen mag meedoen. Je kan er dus nog steeds alle kanten mee op. En het moet een FULL FACE zijn.
  • Load die op, in vorm van een foto, of filmpje en laat een link achter. Dit kan je doen met hulp van imageshack.
  • Volg mij via bloglovin.com klik op het icoontje: Follow Make-up
  • Volg me op twitter en zet een link naar deze blog. Hyves, facebook en andere sites mag je ook gebruiken als je geen twitter hebt, zolang je de link naar de vermelding op je site maar in je reactie achterlaat.
  • Vertel wat je leuk/goed/interessant vind aan mijn blog
  • Vertel wat je minder leuk/stom/slecht/minder interessant vind aan mijn blog
Wees opbouwend in je kritiek, het mag van alles zijn! Ik wil graag weten hoe mijn blog leuker en interessanter te maken voor mijn lezers!


Wat kan je winnen? Ja dat willen jullie natuurlijk graag weten. Het gaat niet om een persoon die een prijs gaat winnen.
De prijzen die te winnen zijn, zijn als volgt:


  • Van Bath and Body Works antibacterial hand sanitizers en handzeep
  • Van Essence Metallics Trend Edition; quattro eyeshadow palettes en metallic nagellakjes. 
  • Van Essence nagel stempelsetjes met bijbehorende nagellak, strass steentjes.
De winactie gaat vanaf vandaag van start en eindigt  30 november 2010.
Dus tijd zat zou ik zeggen! In de week na 30 november worden de winnaars bekend gemaakt.

Succes allemaal!!!
xoxo, V.




3 reacties:

Jessica zei

Hee,
Ik had al een mailtje gestuurd maar heb begrepen dat het in een reactie moet.. dus bij deze..
de link naar de full face:
http://img576.imageshack.us/img576/2522/007zf.jpg
Ik heb hier wat plus en minpunten van je blog:
+++++
- Updates, je update bijna iedere dag, dat vind ik heel fijn, want als een blog niet iedere dag update, of heel onregelmatig kan ik er niet tegen haha. Dus iedere dag updates is heel erg fijn!!
- Ik vind je linkjes bovenaan je site, dus: Mijn Blog, Contact, Wishlist enz. heel erg fijn, dan hoef ik niet helemaal te zoeken aan de zijkant, omdat daar vaak ook nog heel veel andere dingen staan.
- Je tweets, pageviews, tags, en historie vind ik ook superfijn aan de zijkanten van je site, dat moet je sowieso zo houden!

-----
- Je lay-out, kijk hij is wel leuk,en ook overzichtelijk, maar ik weet niet, ik denk dat het de paarse kleur van de letters is, of de bloemen achtergrond, dat vind ik er niet echt bij passen. Je zou beter op je achtergrond iets van make-up kunnen doen, en dan bijvoorbeeld bij ieder artikel een plaatje van bloemen, omdat dat natuurlijk wel terug komt in de naam flowersinurhair. Ook het paarse lettertype vind ik erg irriterend, je zou hier beter een neutralere of bijpassendere kleur van kunnen maken.
- Ik vind het erg leuk om meer reviews van producten te zien, dit doe je niet zo supervaak, dus van dingen die je bijvoorbeeld net nieuw hebt gekocht, is het misschien wel leuk om een artikel van te maken met wat je van het product vind, hoe het resultaat is, hoe lang het blijft zitten enz enz. Dat vind ik altijd heel erg leuk om te zien.

Nu zal ik nog even zeggen welke dingen ik heb gebruikt bij de ooglook:
- Onderaan op het bewegende ooglid MNY oogschaduw in de kleur 417
- Bovenaaan in de creeze/arcadeboog met een blending kwast MNY oogschaduw in de kleur 433
- Over die kleur 433 heb ik aan de buitenkant van de creeze/arcadeboog heel lichtjes de kleur 517 van MNY aangebracht, zodat er een beetje een paarse gloed inkomt, heel lichtjes, en neutraal genoeg. Die heb ik ook lichtjes onder mijn onderste wimperrand doorgeveegd met een angled liner brush.
- Verder mascara van Maybelline; the colossal.
- En voor mijn wenkbrauwen: Catrice wenkbrauwpotlood, lichtjes bijgetekend, en geëpileerd met een pincet, en een wenkbrauwgel eroverheen van essence.

Dit was het,ik hoop dat je het leuk vind!
Groetjes Jessica

Van zei

Hartstikke bedankt!
Heel mooie look trouwens.
Ik denk dat ik alle foto's van de deelneemsters onder een kopje ga zetten zodat die ook voor iedereen makkelijk te zien en te volgen zijn!
Mooie look trouwens!

Thifa zei

Ik ben bijna je winactie vergeten! Ik heb het in mijn bladwijzers gezet. Ik hoop dat ik niet te laat ben.

Ik heb een simple look gemaakt en ik heb gebruikt:
- Color stay foundation
- Sephora paars eyeshadow
- DA eigen merk eyeliner
- Essence paars eyeliner
- Rimmel volume flash mascara

Mijn foto staat hier: http://i.imgur.com/ZC7lD.jpg

Over je blog,

I like: de merken waar je over scrijft. Ze zijn bekent en makklijk verkrijgbaar.

I don't like so much: Niet zo veel fotos. :)

Ik volg je blog op blog lovin, GFC en twitter (naam: thifasblog)

mijn email is: thifas blog (at ) gmail(dot ) com

Blogarchief

 
Make-up and More. Template by Exotic Mommie Illustration by DaPino