Make-up, Beauty and fashion.
Like it, Love it, Want it, Get it!
Follow Make-up and More

10 dec 2010

Shoplogje

Hi ladies,
Gister ben ik wezen winkelen met mijn broertje en zijn vriendin. Ze wilde naar Primark en ik woon er niet ver vandaan, dus ging mee. Het was nu mijn tweede keer in een week dat ik in Primark was. En tot mijn verbazing was het zo ontzettend rustig gisteravond!!!
Ik wist niet wat ik meemaakte, de rekken en tafels waren netjes, de kleertjes gewoon opgestapeld, er lag niets op de grond, je kon normaal door de winkel lopen en de tegels zien haha!

Er was geen rij voor de pashokjes en de rijen voor de kassa vielen reuze mee. Beneden was het een kleine rij, maar boven werd je meteen geholpen. Wat heerlijk, ik kon op mijn dooie gemak elke rek doorlopen en rustig op zoek naar mijn maat enz. Ik heb dit keer niet veel geshopped, ik heb één paar pantoffels gehaald, die zagen er zo schattig uit met konijnen gezichtjes erop. Ik was meteen verkocht en ze hadden nog maar een paar in mijn maat dus die gingen natuurlijk mee!
Bij de sieraden heb ik het een en ander meegenomen, niet voor mezelf, maar voor de winacties van de komende dagen (meer info over de winacties volgt!!) een setje bestaande uit twee bloemetjes oorbellen met een bijpassende ring, voor degene die mij volgen op twitter, die hebben de foto al voorbij zien komen :) en nog wat andere hebbedingetjes.
Ik zag ook een paar leuke shorts, ze lijken een beetje op broek-rokjes, van dat zachte stof. Naar mijn idee erg leuke items, te combineren met een mooie panty/mallot en schattige girly achtige schoentjes eronder.
En wat basics qua t-shirts voor mijn werk, ondershirts, bh-setjes. Ja ik niet mijn dure of kanten bh's naar mijn werk dragen.
Verder heb ik nog iets gehaald. Sinds kort hebben ze in de Primark ook hair extensions, van die clip-ins. In twee kleuren blond en donkerbruin. Ik zie steeds meer filmpjes over haar stukjes, nep haar enz, en ik wilde het een keertje proberen. En nu wilde ik via het internet gaan bestellen, maar stelde het steeds uit, omdat ik het best prijzig vind en ik weet niet eens of het me wel zou staan en of het wel zou blijven zitten enzo. Dus toen ik ze in de winkel zag hangen dacht ik van nu ga ik het doen. De prijs valt echt mee, het gaat natuurlijk niet om echt haar hier, voor 8 euro ga je ook nergens extensions in een pak van echt haar vinden. Laten we eerlijk zijn.
Ik heb beide kleuren gekocht aangezien ik zowel blond als bruin haar heb momenteel. Als ik het wat vind en het staat leuk, dan wil ik in de toekomst wel extensions gaan kopen van echt haar.

Morgen zal ik een filmpje opnemen van alle aankopen en uploaden, is misschien wel leuker als een aantal foto's.
Het was echt heerlijk shoppen op de manier dat ik dat kon afgelopen woensdag avond, het was een ware vrijheid wat ik voelde. De medewerkers leken ineens ook een stuk vriendelijker, haha, misschien verbeelde ik me dat gewoon, maar ik kreeg dat gevoel wel.
Ik heb een poos geleden een stukje geschreven over hoe te shoppen bij Primark zonder dat je gillend uit de winkel wegrend vanwege de drukte, hysterie en warmte. Klik hier voor het artikel. Hopelijk heb je wat aan die tips, ik kan je echt beloven dat als je ze in acht neemt je iets prettiger shopped in de vaak overvolle, drukke en vaak rommelige Primark.

xoxo, V.

0 reacties:

Blogarchief

 
Make-up and More. Template by Exotic Mommie Illustration by DaPino