Make-up, Beauty and fashion.
Like it, Love it, Want it, Get it!
Follow Make-up and More

21 dec 2010

Sigma Think Pink and Save!!


Hi ladies,
even kort een toffe aanbieding die ik met jullie wil delen! Sigma heeft weer een fantastische actie, al hun roze make-up artikelen zijn momenteel hot items. Ze hebben wat aanbiedingen de komende periode, ik weet niet voor hoe lang, dus als je interesse hebt, moet je maar snel een kijkje nemen! Zoals je op de foto boven aan ziet is de Complete kit nu geen $99 maar $79, dus $20 korting. Mooie actie zeg ik!
Klik hier voor alle special deals! Het is echt de moeite waard. Ik ben echt weg van de Sigma kwasten, goede kwaliteit en je merkt echt dat je je make-up mooier, beter, fijner, makkelijker opdoet met goede kwasten!
Ik heb sommige minder goede reviews gelezen op het net over de kwaliteit van de kwasten van Sigma, maar ik heb er persoonlijk alleen goede ervaringen mee. In een vorige blog heb ik verteld over mijn aankopen bij Sigma. Met de Black Friday hadden ze de "geen verzendkosten betalen actie", en daar heb ik gretig gebruik van gemaakt! En ooww wat was ik en ben nog steeds blij! Klik hier voor het artikel, een review over mijn ervaring met de kwasten zal spoedig ook online komen. Ik heb ze nog niet allemaal gebruikt dus wil er echt nog even mee wachten.

De kortingen lopen tussen de $10 en de $20 en dat is toch een goede deal niet?

xoxo, V.

0 reacties:

Blogarchief

 
Make-up and More. Template by Exotic Mommie Illustration by DaPino