Make-up, Beauty and fashion.
Like it, Love it, Want it, Get it!
Follow Make-up and More

3 jan 2011

Happy New Year!

Hi Ladies,

Ik ben een paar dagen later, maar ik wil jullie allen die op mijn blog langskomen, die via GFC de blog volgen, via bloglovin en allerlei andere manieren, een gelukkig, gezegend, liefdevol, vredevol, leuk, nieuw jaar toe.

Hopelijk hebben jullie veilig hebben gedaan met vuurwerk en dat alle vingers en ogen er nog aan en in zitten!
Ik heb het zelf heel rustig aan gedaan omdat ik dienst had. En na me werk was ik te bekaf om nog eens te gaan feesten, zeker omdat ik de volgende dag alweer naar mijn werk moest.
Sinds vandaag, of beter gezegd sinds vanavond is mijn vakantie van ongeveer twee weken begonnen en kan ik mijn energie en tijd en liefde steken in mijn blog!

Ik heb een boel make-up waar foto's van gemaakt moet worden, stukjes online plaatsen van mijn visagie studie, wat reviews en ga zo maar door.

Nou ik ga zo lekker slapen en dan ben ik morgen lekker fit en kan ik lekker aan de slag met het schrijven van mijn vele artikels!

Lekker slapen!

xoxo, V.

0 reacties:

Blogarchief

 
Make-up and More. Template by Exotic Mommie Illustration by DaPino