Make-up, Beauty and fashion.
Like it, Love it, Want it, Get it!
Follow Make-up and More

23 feb 2011

Weer terug

Hi ladies en boys,
Ik ben weer terug in het land, dus ook weer terug op mijn blog.
Het is een zeer vermoeiende tijd geweest en is zeker nog niet achter de rug, maar ik ga jullie daar niet mee vervelen. Sommigen die mij via twitter volgen die hebben wel wat meer meegekregen.
Ik zal het schrijven van artikelen weer zsm oppakken, want ondanks alle verdriet, bloed, zweet en tranen heb ik niet stil gezeten wat betreft opzoek gaan naar nieuwe make-up, trends, beauty tips en meer.
Binnenkort komen dus de M.A.C make-up haul, NYX en LA.Colors aankoopjes en andere spulletjes die ik tijdens mijn verblijf in Suriname en korte stop op Curacao heb gekocht!

En natuurlijk moeten er ook snel weer winacties komen. En de BlogShop word binnenkort aangevuld en de prijzen zullen ook aangepast worden (lees lager)
Dus houd ook die komende dagen/week in de gaten.
Tot snel,

xoxo, V

0 reacties:

Blogarchief

 
Make-up and More. Template by Exotic Mommie Illustration by DaPino