Make-up, Beauty and fashion.
Like it, Love it, Want it, Get it!
Follow Make-up and More

28 feb 2011

Mijn MAC aankoopjes!

Hi Ladies,
Hier dan eindelijk de foto's van mijn gloednieuwe aankoopjes van MAC. Een aantal producten waren niet bij de hand, dus die staan niet op de "groepsfoto'


Maar ik zal eerst beginnen met wat ik het leukste vind, de oogschaduws.

Ricepaper:
Een aparte offwhite geel/gouden kleur met miniscule glinster. Dit is een prachtige kleur die je gebruikt als highlight onder je wenkbrauw en/of binnenste ooghoek. Een kleur die in de LE collecties is uitgekomen, maar die ook in de vaste collectie is krijgen is! Deze krijgt een mooi plekje naast de andere highlight-kleuren die ik al bezit!

Retrospeck:
Een onomschrijfbare kleur vind ik deze. MAC beschrijft het zelf als een "beached blonde" kleur, en ik denk dat dat misschien ook de juiste omschrijving is. Een prachtige kleur om te gebruiken als highlight (lustre finish)

Cork:
Een lichtbruine kleur, die gebruikt word als oogschaduw, maar ook als wenkbrauw poeder. Omdat het gewoon een goede wenkbrauw kleur is. Maar de kleur is ook mooi om subtiel je arcade boog mee te accentueren. (satin finish)

Sumptious Olive:
Een khaki-groen/bruine kleur, die ik een paar jaar terug bij mijn zus voor het eerst in het echt zag. Ik wilde deze kleur allang, en had hem te koop gezien op marktplaats. Maar ik wilde hem toch gewoon nieuw hebben, dan wist ik ook zeker dat ik de orginele MAC kocht. Ook dit is een prachtige kleur om te gebruiken als je een smokey eye gaat maken! (veluxe pearl finish)

Humid:
Een prachtige diepe intens groene kleur met glinsters. Humid is al eens (misschien wel vaker) in een LE edition uitgekomen. Maar is in de vaste collectie te verkrijgen. Zoals ik al vertelde een echt diep intense groene kleur, en daar ben ik gek op. Volgens mij zijn Humid en Sumptious Olive mooi te combineren samen, dat moet ik maar es gaan uitproberen! (frost finish)

Trax:
Een bordeaux-aubergine-paarse kleur met een gouden glinster. De gouden gloed in deze oogschaduw trok me. In eerste instantie wilde ik deze kleur niet, maar mijn hand kwam er steeds weer langs. Toen besloot ik hem gewoon ook te nemen. Het is paars en heeft gouden glinsters dus dat moest hem denk ik zijn! (velvet finish)

Beauty Marked:
Een zwart-paarse kleur met heel veel parelmoerige glinster. Dit is een fantastische kleur vind ik zelf. Ik was eigenlijk opzoek naar Hepcat, maar die hadden ze niet. Dus koos ik voor een die er redelijk van in de buurt kwam. Een heel mooie kleur om een donkere smokey eye mee te maken!! (velvet finish)

Ik heb ook een mineralize baked eyeshadow (duo) gekocht in de kleur, Odd Couple:





Een paarse en een goudachtige aprikoos/oranje brons kleur. Je kan beide kleuren apart dragen, of ze mixen met elkaar. De oogschaduw heeft glinsters wat een aparte uitstraling geeft. De beide kleuren zijn prachtig en erg intens van kleur. Zoals jullie weten ben ik echt gek op paars en alle kleuren die erop lijken.

Verder heb ik eindelijke een MSF gekocht in de kleur Soft and Gentle

Deze koos ik omdat ik er steeds weer naar terug ging. Toen de medewerkster deze combineerde met de blush die ook op de foto staat was ik helemaal verkocht. Het werd aangebracht als highlight op mijn jukbeenderen en zag er zo mooi uit dat ik hem toen heb gekocht.

De Mineralize Blush in de kleur Love Thing:

Deze had ik al meerdere keren opgedaan om te kijken hoe die stond. 
Maar ik vond hem iets te donker staan. Maar ik denk dat dat lag aan mijn winterse bleekheid. Want nu ben ik iets gebrand door de zon al is het niet heel erg veel, maar dat kleine beetje zon wat op mijn bol heeft geschenen afgelopen twee weken was genoeg om mij ervan te overtuigen dat dit een prachtige blush is! Het mooie van deze blush is dat er miniscule gouden glinstertjes in zitten, echt supermooi. Het is mijn eerste minerale blush van MAC en ik ben er echt super blij mee. Alleen moet je echt goed uitkijken dat je er niet teveel van opdoet, tik je kwast goed af, dep het op je handpalm en daarna pas op je wangen want je gaat al gauw op een clown lijken.


De Prep+Prime transparent finishing powder. Deze werd op vele beautyblogs en door vele youtube make-up guru's de lucht ingeprezen. Ik heb hem nu twee keer gebruikt, maar denk dat dit zo'n product is wat veel te overrated is. Of ik heb het nog niet vaak of goed genoeg gebruikt. Dus laat ik het daar maar ophouden.


De Cleanse off Oil. 
Ik wilde deze al een poosje hebben omdat ik had gelezen ergens dat die goed was en ik wilde hem graag uit proberen. Je pompt een beetje in je hand en masseert het over het gehele gelaat. Daarna was je je gezicht zoals je gewend bent. In principe kan je het hierbij laten als je gezicht schoon is, maar je kan hierna ook de Green Gel Cleanser gebruiken, of andere die je hebt staan. Ik heb het product nog niet geprobeerd dus weet nog niet of je huid na gebruik vettig zal aanvoelen. Als ik het product heb gebruikt zal ik hierop terug komen.

De Green Gel Cleanser. 
Als je allergisch bent voor komkommer, moet je deze niet gebruiken (het bevat namelijk komkommer) Je moet een klein beetje cleanser in je natte handen plaatsen en opwrijven. Smeer het over je natte gezicht, en vermijd de ogen. Daarna was je je gezicht lekker schoon. Ook dit product heb ik nog niet gebruikt, dus kan er nog geen persoonlijke ervaring over vertellen. Wel vraag ik me af hoe mijn gezichtshuid na het gebruik zal aanvoelen, omdat ik best wel een trekkerige huid kan hebben, dus ik ben benieuwd.

De Studio Moisture Tint met SPF 15 in de 
kleur Medium Plus. 
Ik was allang opzoek naar een zoveel in een foundation achtige dagcreme. Ik mix meestal zelf mijn dagcreme met wat foundation als ik haast heb. En hierover hoefde ik dus ook niet al te lang na te denken. Als ik het goed heb komt deze uit de Future Face collectie. Ik heb hem nu al twee keer uitgeprobeerd en moet zeggen dat het lekker aanvoelt en je een subtiel tintje geeft. De spf erin vind ik helemaal super omdat ik maar niet genoeg bescherming voor me gezicht heb. Het is echt van belang je huid te beschermen tegen de zon en andere weersinvloeden. Een fijn product, maar de geur ervan vind ik alleen een minpunt.
Het ruikt echt synthetisch, maar dat verdwijnt op een gegeven moment. Gelukkig maar want het is niet fijn om met een rare geur op je gezicht rond te lopen.
Ik zou het iig niet fijn vinden.

De Studio Fix Lash mascara, deze mascara beloofd je wimpers volume en een lift te geven door de dunne, korte miezerige wimpertjes in te vullen voor een dramatisch effect. De formule houd de wimpers licht, subtiel en vol! Toen de medewerkster het bij me opdeed zag je werkelijk!!!! een verschil. Zoals jullie weten heb ik weinig, dunne en korte miezerige wimperhaartjes, dus ik was ECHT verbaasd van het resultaat. Ik heb de mascara alleen nog niet gebruikt nadat ik het heb gekocht omdat ik een zeer nare allergische reactie had toen ik het vliegtuig uitstapte. Ik wil natuurlijk mijn nieuwe aanwinsten niet besmetten, dus heb gewacht tot het over gaat. Dus het resultaat ben ik jullie zeker nog verschuldigd!

De Pearlglide Intense Eye Liner in de kleur Blackline, ik was eigenlijk opzoek naar een andere. Maar toen ze me deze liet zien was ik verkocht. Zoals de naam al zegt, glide. Dit oogpotlood glijd werkelijk over je oog. Een intense kleur met miniglinsters en glans. En het is smudgeproof.

De Tinted Lip conditioner SPF 15 in de kleur Gentle Coral:
Een prachtige kleur die subtiel op je lippen zichtbaar is. Ik gebruik zelden lipstick en vind lipgloss eigenlijk irritant omdat je haar er altijd in waait. Maar Labello, Carmex en nu de TLC van MAC, gebruik ik regelmatig. Zeker deze, omdat het je lippen een tintje geeft en de lippen zacht laat voelen en beschermd! En!!! wat ruikt het lekker, ik kan eraan blijven ruiken, en wil mijn lipjes bijna opeten als ik het opsmeer!! Yummie!

Ik heb verder ook nog de make-up verwijder doekjes gekocht, maar die zijn niet super interessant om op de foto te doen. Wat ik wel een goede top vond van de MAC medewerkster was dat je het pak af en toe moet omdraaien. Hierdoor loopt het vocht door alle doekjes heen en blijven ze allen goed vochtig. Ik heb meestal dat de bovenste laag doekjes dan een beetje droog wordt, dus deze tip zal ik zeker gebruiken en ik vond het wel een handige en logische dus daarom wil ik hem met jullie delen!
Als ik zo kijk naar wat ik allemaal heb aangeschaft deze maand dan kan ik de TLC echt aanraden. Zeker nu het weer nog steeds koud en nat blijft is een goede lip balsem echt een aanrader! De Studio Moisture Tint is ook echt een goed product, een veel in een product wat zeker de moeite waard is om uit te proberen. Zeker als je haast hebt of als je geen zin hebt om  een foundation te gebruiken maar toch een beetje kleur en cover-up in je gezicht wilt.
Dit waren dus mijn laatst aangeschafte spulletjes, Vorige maand heb ik ook nog een Color Cream Base in de kleur Magenta en de Lip primer in de kleur Dim gekocht in de pro make-up store in Amsterdam.
Met deze blogpost wil ik absoluut niemand jaloers maken, of laten zien hoeveel ik wel niet kan kopen of dergelijk. Alle artikelen heb ik zelf gekocht, met mijn eigen geld waarvoor ik hard werk. De een koopt kleren of computer spelletjes of sieraden, ik koop make-up. And thats it!

Tot snel weer!
xoxo, V!

0 reacties:

Blogarchief

 
Make-up and More. Template by Exotic Mommie Illustration by DaPino