Make-up, Beauty and fashion.
Like it, Love it, Want it, Get it!
Follow Make-up and More

22 mrt 2011

Im back! Again haha!

Hi ladies,
ik ben weer terug en voorlopig denk ik dat ik ook niet meer zo snel weg ga. Ik heb ook geen vakantie dagen meer op me werk, dus moet echt keihard aan de slag om weer wat op te bouwen.
Voor sommigen die niet weten waar ik naar toe was en waarom, ik was in Suriname. Mijn oma heeft een aantal weken geleden een hersenbloeding gehad. En nu was ze weer naar huis en had zorg nodig, intensieve zorg. En omdat ik verpleegkundige ben in de revalidatie sector was het dus vanzelfsprekend dat ik er weer naar toe ging om haar te verzorgen en mede familieleden de basiszorg aan te leren, tips te geven over hoe en wat en te kunnen signaleren en handelen in noodsituaties.
Het waren twee zeer intensieve weken, op emotioneel en lichamelijk gebied. Maar ik voel me wel voldaan dat ik ben geweest en me beste beentje voor heb gezet zodat oma goed verzorgd werd achter gelaten. Ik wil daarom ook iedereen bedanken voor de lieve twitter berichten en comments.

Afijn dus ik was in Suriname, vorige keer vertelde ik dat ze make-up merken als Smashbox, NYX, Victoria Secret, Milani en nog meer verkopen. En natuurlijk heb ik ook dit keer weer wat spulletjes meegenomen. Ik ben feitelijk niet uit huis gegaan, maar die ene twee keertjes dat ik weg kon heb ik weer het een en ander van NYX meegenomen. Foto's enz volgen komende week.
Trouwens nog voor ik vertrokken was heb ik op Schiphol ook even mijn portefeuille onderste boven gehouden. Want kortgeleden is er een MAC counter geopend op Schiphol!!!! Ik kwam daar per ongeluk achter!! En toevallig had mijn vliegtuig vertraging (wat was ik dit keer blij daarvoor)  dus heb ik ff van de WW collectie het een en ander gehaald. Mijn zus had op Curacao feitelijk al alles gehaald voor me wat ik wilde hebben.
En in de cosmetica shop heb ik een oogschaduw palette van Chanel en een foundation van Estee Lauder gehaald.
Ook hiervan zal ik spoedig foto's plaatsen op me blog.
En natuurlijk alle nagellakjes die ik ook op twitter heb laten zien.

Zoals ik al vaker heb verteld, ik draag zelden nagellak. Maar ik vind ze absoluut mooi vooral als ze glitterig en glanzend zijn!

Er is dus zoals je leest, is er veel werk aan de winkel voor mij om alles van afgelopen twee weken en de twee daarvoor bij elkaar uit te typen. Maar dat komt goed. :D
Peeps, tot snel.

Oww voor ik vergeet, ik heb meer als 100 followers op Twitter gehad, dus komende week komt er ook een giveaway. Meer info komt ook online.
xoxo, V.

0 reacties:

Blogarchief

 
Make-up and More. Template by Exotic Mommie Illustration by DaPino