Make-up, Beauty and fashion.
Like it, Love it, Want it, Get it!
Follow Make-up and More

25 apr 2011

Essence Special effect lakje

Hi ladies,
Ik heb vandaag na heel lange tijd weer een NOTD voor jullie. Heel zelden heb ik nagellak op. Als verpleegkundige mag ik helaas geen nagellak dragen omdat het als onhygiënisch wordt beschouwd, en in mijn vrije tijd draag ik het ook zelden omdat ik heel korte stompjes heb.
Maar vandaag heb ik moed verzameld en het toch gedaan. Kijk verder voor de foto's!
Het lakje komt uit het nieuwe assortiment van Essence en hoort bij de special effect lakjes. Dit lakje heet "Hello holo",zit barstensvol kleine glitters die van kleur veranderen aan de hand van lichtinval erop waardoor er een soort 3d effect ontstaat.
Ik vind het echt een van de mooiste glitter lakjes van Essence uit hun Special effect lijn, misschien wel het mooiste. De glitters zijn erg klein, waardoor er ook meer op de nagel komen. Ik vind namelijk als de stukjes wat groter zijn, dat de lak al snel junky op je nagels uitkomt en dat is niet mooi. De foto's hieronder zijn niet bewerkt. Ze zijn genomen in direct zonlicht buiten.
Je ziet op de foto's het reflecterende holo effect, maar ik krijg het echte effect er niet zo goed op. Maar het komt redelijk in de buurt.
Ik heb drie laagjes aangebracht, een lakje geeft te weinig glitter, bij twee begint het al mooier te worden, maar drie laagjes geeft als het waren een volledige dekking.
Het lakje kost 1,79 en is te koop bij de Kruitvat. Je moet wel geluk hebben om dit lakje te vinden , omdat ze continu uitverkocht zijn. Ik kwam deze tegen in een Kruitvat filiaal in Numansdorp.
Een nadeel aan glitter lakjes in het algemeen is dat ze hardnekkig zijn om te verwijderen. Je moet echt flink wat nagellak remover gebruiken en wrijven om de glitterlak te verwijderen. 
Maar ik vind het wel de moeite waard want het is een prachtig lakje!

Ik hoop dat jullie het wat vonden, een NOTD. Zoja, let me know in de comments want ik heb nog een boel lakjes die ik voor jullie wil swatchen.
Tot een volgende keer dan weer!
xoxo, V.

0 reacties:

Blogarchief

 
Make-up and More. Template by Exotic Mommie Illustration by DaPino