Make-up, Beauty and fashion.
Like it, Love it, Want it, Get it!
Follow Make-up and More

20 apr 2011

Urban Decay's "The Feminine Palette" en "The Fun Palette"

Hi ladies,
Ik ben afgelopen Maandag langs Sephora geweest omdat ik had begrepen dat Urban Decay gelanceerd zou worden. Dus ik meteen daar langs, maar tot mijn grote verbazing was nergens in de winkel een spoor van Urban Decay te bekennen. Een kennis van me die daar werkt vertelde dat de schap dinsdag of mogelijk pas woensdag op zou staan.
Mwah, dus ik weer naar huis.
Vandaag ben ik weer langs gewipt en ik werd blij verrast met alle Urban Decay producten. Ik heb twee kleine palettes gehaald, the Feminine en the Fun palette.
Er was nog een andere, maar die vond ik teveel lijken op een mix van the Black en Naked palette dus heb die laten liggen.

Hier een kleine preview van de palettes.
Dit is de Feminine palette, wat zachte kleuren en redelijk neutraal. Op de foto zie je de kleuren (van links naar rechts, bovenste rij en daarna onderste rij) Stray Dog-Swf-Midnight Cowboy-Aquarius-Darkhorse-Ecstacy.
Dit is het Fun palette, wat fellere "wham bam in your face" kleurtjes. Vooral de roze, blauw/groene en paarse kleur knallen uit dit palette. Op de foto zie je de kleuren (van links naar rechts, bovenste rij en daarna onderste rij) Woodstock-Baked-Uzi-Sin-Flipside-Psychedelic Sister.
Beide palettes bevatten een 24/7 Glide-on eye pencil in de kleur Oil Slick en een Primer potion. In de ene een Orginal en de ander Eden. Het zijn mini's, dus als je de PP wil uitproberen maar niet een fullsize wilt kopen dan zou ik aanraden om het uit te proberen bij een van hun palettes. Ze kosten 28,90 per stuk.

Ik ben erg blij met mijn aankopen, de palettes zijn erg mooi ontworpen. Ze zijn lekker klein, dus passen zo in je tas en een ander fijn punt is dat ze een spiegel bevatten. Dus je kan je anywhere and everywhere opmaken of je make-up een touch-up geven! Urban Decay is niet goedkoop, zeker als je meer van budget make-up bent. Maar een ding is zeker de oogschaduws zijn enorm gepigmenteerd en de PP is erg goed, naar mijn mening voor mij nog steeds de beste!
De glide on eye pencils worden ook enorm gewaardeerd onder de vele beautybloggers.

Ik ga heel spoedig met beide palettes een look creeren en die online plaatsen. Welke kleuren willen jullie zeker terug zien in de look?
Ik ben ook benieuwd naar jullie aankoopjes, laat weten in een comment wat je hebt gehaald.

0 reacties:

Blogarchief

 
Make-up and More. Template by Exotic Mommie Illustration by DaPino