Make-up, Beauty and fashion.
Like it, Love it, Want it, Get it!
Follow Make-up and More

1 jun 2011

Orabrush review?...

Hi ladies,
Een paar weken geleden heb ik de Orabrush besteld en vandaag ontvangen. Op het internet had ik er al eens over gehoord/gezien. Zoals jullie al konden lezen in dit artikel, weten jullie dat ik een schone tong heel hoog heb zitten. Ik deel deze "know-how" ook graag met anderen en ben altijd geïnteresseerd in of mijn medemens zijn of haar tong ook schrobt. En omdat ik zoveel van de Orabrush heb gehoord, besloot ik hem te bestellen en uit te proberen en te reviewen voor jullie.
Maar eerst zal ik even in het kort vertellen wat de Orabrush is.
De Orabrush is zoals ik al vertelde een twee in één product; een schraper en een schrobber voor de tong.
Er zijn al vele van dit soort zelfde producten ontworpen, maar de Orabrush schijnt toch het product te zijn waarmee je volgens de makers van de Orabrush, je tong op een effectieve manier mee kan schoonmaken. "het werkt, omdat het je tong werkelijk schoonmaakt". Nou we zullen wel eens zien.
Ik ben al mijn hele leven lang gewend niets anders dan gewoon mijn tandenborstel te gebruiken voor het schoon schrobben van mijn tong. Ik ken dat, het werkt voor mij, ik heb geen last van een stink mond, of vies voelende tong. Dus doe ook niets liever dan mijn veilige manier van doen te handhaven.
Maar ik ben wel benieuwd of de Orabrush ook werkelijk doet wat die beloofd. Namelijk "genezen" van een slechte/stink adem tot wel twaalf uur. Ik ben beniewd.
Het gebruik van de Orabrush is simpel. Op de foto hierboven aan kan je duidelijk zien dat het bestaat uit een gedeelte zachte haartjes en een schraper. Het is de bedoeling dat je voorzichtig met de Orabrush over je tong heen "borstelt". En dan met nadruk op zachtjes. Hierdoor haal je de bacteriën en viezigheid (afval) los/naar het oppervlak van de tong, waarna je met schraper/het schraap gedeelte de viezigheid van de tong "aftrekt".
Je hoeft er geen tandpasta op te doen, volgens de makers voldoet vochtig maken van de tong met mondwater of gewoon kraanwater, het gaat erom dat je tong vochtig is.
Maar dat is je tong toch altijd wel?
Afijn, ze beweren ook dat de Orabrush je zelfs bevrijd van geurtjes zoals knoflook or sigaretten lucht in de mond. Mensen, ik ben erg benieuwd, dat snap je wel. Ik zal heel de maand juni de Orabrush gebruiken voor het schoonmaken van mijn tong, ipv met mijn tandenborstel. Ik weet niet of ik kan garanderen dat ik er geen tandpasta op doe.
Nou weet je, ik zal het precies doen zoals ze vertellen hoe het moet. Dan kan ik een meer realistischer beeld krijgen en zo een eerlijke review geven over de Orabrush. Ik zal letten op:

  • hoe schoon mijn tong aanvoelt
  • hoe schoon mijn tong eruit ziet
  • hoe lang dit schone gevoel aanhoudt, of het werkelijk de beloofde twaalf uur haalt
  • of de Orabrush minder kokhals/braakneigingen geeft dan het gebruik van mijn tandenborstel
Ik ben er natuurlijk een beetje sceptisch over en zal voor de zekerheid mijn tandenborstel meenemen. Want je snapt wel dat ik niet ga lopen stinken, al beeld ik me de geur in. Het idee al.
Jullie zullen tussentijds horen hoe het gaat, maar het eind resultaat/review komt dan over vier weken.
 

Tot de volgende keer,
xoxo, V.

0 reacties:

Blogarchief

 
Make-up and More. Template by Exotic Mommie Illustration by DaPino