Make-up, Beauty and fashion.
Like it, Love it, Want it, Get it!
Follow Make-up and More

7 mei 2011

Make-up haul bij Enchantra

Hi ladies,
Afgelopen posts hebben jullie kunnen lezen over de gezellige swatch/bbmeet bij Enchantra. Ik ben natuurlijk niet met lege handen naar huis gegaan. Na wikken en wegen heb ik toch een keuze kunnen maken en heb ik een aantal producten meegenomen. Kijk even mee. Btw, ik heb in dit artikel geen plaatjes toegevoegd. Excuses voor het ongemak.
Als eerste de Beautyblender. Deze stond al een hele poos op mijn verlanglijstje, maar ik haalde hem steeds niet. Ik twijfelde al die tijd toch nog, maar ik heb de knoop maar doorgehakt en hem toch gekocht.
Ik ging voor het beautyblender startpakket, deze kost nu 24,95. Je krijgt in dit pakket de blender en de cleanser. Zodra ik hem een aantal weken heb gebruikt zal ik hier een review over schrijven.

De BB cream, BB staat voor blemish balm, dus een crème tegen vlekken/onzuiverheden en dergelijk. Ook over dit product heb ik veel gehoord, maar ik ging er maar steeds niet voor. De crème of beter gezegd balsem is een all in one product:

  • het geneest onzuiverheden/imperfecties in de huid
  • het camoufleert onzuiverheden/imperfecties in de huis
  • het beschermt de huid tegen de gevaarlijke zonnestralen (UVA/UVB)
  • geeft de huid een natuurlijke jeugdige uitstraling (dat laatste weet ik niet, ben niet overtuigd dat een crème dat kan doen)
De BB creme bevat spf30, best een hoge factor en dat vind mijn huidje in me gezicht wel fijn. De BB cream kost 14,95. Je krijgt een tube met 50gr product.

Twee Sleek palettes. Ik nam de Sunset en de Paraguaya (uit de Avoir la Peche collectie) De oogschaduws van Sleek hebben een minerale basis. Elk palette bevat twaalf pans (twaalf oogschaduw kleuren) Elke pan bevat 1.1gr oogschaduw. Het palette bevat een spiegel en een tweezijdig oogschaduw applicator. De palettes kosten nu 7,25 per stuk. Sommige palettes zijn LE, dus houd daar rekening mee.

Het Sugarpill Burning Heart palette. Enchantra momenteel nog alle drie palettes, op de Sugarpill website zijn er alleen nog maar twee soorten beschikbaar. Sugarpill behoort sinds heden tot mijn favorieten. Het is niet alleen maar omdat de make-up zo intens gepigmenteerd is, maar ook omdat Sugarpill diervriendelijk is gemaakt, van ingrediënt tot eindproduct. Net als Urban Decay.
De palettes kosten 32,99 per stuk. Naast deze palettes hebben ze ook de mono oogschaduws, losse pigmenten, nepwimpers.

Twee Golden Rose scale effect (flakies) nagellakjes. Wat ik jammer vind aan dit merk is dat de nagellak geen naam heeft, maar een nummer. De lakjes kosten nu 2,50 per stuk. Ik heb nummer 01 en 08 genomen.
Verder heb ik nog een aantal nepwimpers meegenomen van het merk Ardell. De wimpers van Ardell zijn gemaakt van echt mensenhaar. Ik kan Ardell niet online vinden, maar ik heb ongeveer 5 of 6 euro per paar betaald.
Tot een volgende keer,
xoxo, V.
PS: volgende post zullen er weer foto's bij zijn, I promise cuties!

0 reacties:

Blogarchief

 
Make-up and More. Template by Exotic Mommie Illustration by DaPino