Make-up, Beauty and fashion.
Like it, Love it, Want it, Get it!
Follow Make-up and More

6 mei 2011

Swatch/meet pics bij Enchantra deel 2 (Sugarpillcosmetics)

Hi ladies,
Dit is deel twee van de swatch/meet dag bij Enchantra. Zoals jullie in het vorige artikel al konden lezen had Linda van Enchanting beauty een swatchdag georganiseerd voor beautybloggers en ik was ook aanwezig. Wil je meer weten over die dag, check dan dit artikel.
Ik wil jullie nu wat meer laten zien van een make-up merk waar ik tot kort helemaal niets van in mijn bezit had. Ja hoe dat komt mag Joost weten, maar ik ben blij dat ik er nu persoonlijk kennis mee heb gemaakt! Waar heb ik het over?
Ik heb het over Sugarpill natuurlijk! Check de foto's:
Dit is wat ik aantrof bij binnenkomst, een rek vol met Sugarpill producten, van nepwimpers tot kant en klare palettes als losse en pigmenten. Ik had al wel eerder van Sugarpill gehoord en gelezen. Maar als je net als mij nog niet om was door het lezen, raad ik je echt aan om deze producten mocht je de kans krijgen ze in het echt te zien. Hoe je ook je best doet om mooie foto's te schieten, in het echt ziet het er toch fantastischer uit.

De nepwimpers, voor mijn persoonlijke smaak een beetje teveel van het goede om er zo mee over straat te lopen. Maar voor een EOTD of een extravagant feest is het naar mijn idee prima te doen. De wimpers kosten 7,99 per paar.
Er zijn negen mono oogschaduw kleuren.Voor de namen van alle kleuren klik hier. Als mijn bankrekening geen limiet had, dan had ik ze alle negen meegenomen. Maar ja, back to reality woman! De mono oogschaduws bevatten 4gr/14oz. en kosten 11,99 per stuk.
De losse pigmenten zijn echt waar, to die for! OMG, alle achttien kleuren zijn fantastich! Het zijn allemaal knalkleuren. En je moet er wel van houden, want als je alleen van de nudes en naturel bent, dan is dit niet geschikt voor jou. De losse pigmenten bevatten ongeveer 5gr, en kosten 11,99 per stuk
De palettes, OMG wat een beauties. Van links naar rechts heten ze; Sweet Heart-Burning Heart-Cold Heart. Elk palette bevat 4 kleuren, elke kleur is 4gr/14oz. Het palette kost 32,99 per stuk. Als je het vergelijkt met vier mono oogschaduws dan kom je goedkoper uit met een palette. Maar als je juist andere kleuren wilt dan de kant en klare palettes dan is het raadzaam om ze los te kopen. Ik heb zelf de middelste gekocht, Burning Heart en ben er super blij mee :)

Ik heb de palettes alle drie geswatched voor jullie. De foto is binnen gemaakt, op de blote huid zonder primer of basis. Je ziet dat de paarse kleur van Burning Heart niet zo intens is als die bij Cold Heart. Maar het is echt wel intens op de ogen.
De volgende foto's heb ik buiten gemaakt in direct daglicht. Vooral de rode kleur kreeg met enorm veel moeite van me arm verwijderd. Maar het is wel de mooiste rode oogschaduw kleur die ik tot nu toe heb gezien die zo intens van kleur is. Op deze foto's zie je duidelijk dat niet alle kleuren geheel matte zijn. Sommige kleuren bevatten wat glinsters, maar dat is minimaal. Het is geen discobal glinster.
Degenen die me via twitter volgen, hebben mijn nieuwe avatar reeds gezien. Daar draag ik twee ooglooks die ik maakte met de Burning Heart en de Sweet Heart palette.
Als je me nog niet volgt, klik hier.
Wat vind je van de swatches, is het iets voor jou? Zo een opvallende kleur? Zou je het wel aandurven om een ooglook te maken en dan over straat te lopen. Nou ik wel. Ik doe het regelmatig om op een doodgewone vrije dag als ik even naar de stad ga me wat opvallender op te maken. Hoe denk jij hierover?
Ik ben benieuwd!
Tot de volgende keer,

xoxo, V.

Bron prijzen: www.enchantra.eu

0 reacties:

Blogarchief

 
Make-up and More. Template by Exotic Mommie Illustration by DaPino