Make-up, Beauty and fashion.
Like it, Love it, Want it, Get it!
Follow Make-up and More

6 mei 2011

NOTD: Lightning flakie

Hi ladies,
Ik heb vandaag voor jullie een NOTD, met een knal kleur en flakies!
Een echt zomers kleurtje, knal/neon roze met goud/groenig accent erop, door de flakies.
Kijk verder voor de foto's en het resultaat
De swatch:
De lakjes die ik heb gebruikt zijn als volgt:

  • Lightning, van L.A.Colors uit de color craze lijn. Het is een knal neon roze kleur en die is echt niet te missen!
  • nr 08, van Golden Rose scale effect. De flakies hebben een wat oranje/gouden kleur
  • nr 01, van Golden Rose scale effect. De flakies hebben een wat groen/blauwe kleur
Ik heb Lightning twee keer aangebracht voor een dekkende kleur, daarover nr 08 en daarna 01. Aan de hand van hoe het licht op je nagels valt zie je of de oranje/gouden of de groen/blauwe kleur.
Echt fantastisch vind ik die flakie lakjes. Ik had ze nu al zovaak bij andere blogs voorbij zien komen en ik vond dat het tijd was om er zelf ook wat van aan te schaffen. Alhoewel ik me nagels zelden lak, moest ik er toch wat van hebben. Wie weet heb ik ineens ander werk, waarbij ik mijn nagels wel mag lakken!
Wat vinden jullie ervan? Zou je zo'n knal kleur dragen? En wat about flakies?
De Golden Rose lakjes zijn verkrijgbaar bij Enchantra, ze kosten normaal 5, 95. Maar nu is er een speciale prijs en kosten ze maar 2,50. Dus wil je er graag een of meer hebben check ze snel, er zijn  in totaal 15 kleuren online beschikbaar.

Tot een volgende keer,
xoxo, V.

0 reacties:

Blogarchief

 
Make-up and More. Template by Exotic Mommie Illustration by DaPino