Make-up, Beauty and fashion.
Like it, Love it, Want it, Get it!
Follow Make-up and More

5 mei 2011

Swatch/meet pics bij Enchantra

Hi ladies,
Gister was er een zeer gezellige Sleek swatch dag georganiseerd door Linda van Enchanting beauty. Er waren een tal van beautylovers en bloggers aanwezig en we hebben met z'n allen kunnen genieten van de prachtige make-up en nagellak bij Linda. Neem even een kijkje naar wat foto's die er gemaakt zijn. Sommigen heb ik zelf geschoten met mijn blackberry toestel en sommigen zijn van Arantxa.
Linda, ik moet je een ding nageven. De plek is prachtig, alles is mooi geïnstalleerd in de showroom en het was echt een topdag. Meiden die er waren het was erg gezellig met jullie, en de sushi was subliem. Ik heb er helaas geen foto's van genomen, maar jullie zullen die ongetwijfeld wel voorbij zien komen bij andere blogs.

Klik op de foto's voor een beter beeld!
 Ik werd helemaal gek toen ik Sleek makeup eindelijk life zag! Tot nu toe als ik foto's voorbij zag komen van de palettes was ik steeds niet helemaal om. Waarom weet ik niet, maar gister kwam hier een ommekeer in! Ik heb twee palettes meegenomen, terwijl ik ze eigenlijk allemaal wel wilde! Maar ik heb niet voor niet in April een #nobuy gehouden.
Op de foto hierboven zie je mij bij de LE Sleek collectie Avoir la Peche Paraguaya.
Dit is een klein blik op de variatie kleur die Sleek in hun foundation heeft. Van licht tot donker. Dus ben je opzoek naar een foundation en is het voor jou steeds te licht of te donker, zoek niet verder. Maar check de Sleek foundations uit! Check de swatches op de foto hieronder!
Ik heb heel snel een face look gemaakt met make-up van Sleek (het Paraguaya oogschaduw palette). Even snel me eigen make-up verwijderen.
De kleuren in het palette vind ik erg fris, zomers en warm overkomen. Ik heb de blush en de pout polish ook gebruikt hier. Wat vind je ervan?
 En dit is de collectie. Een vuurrode en een mooie oranje blus. De oogschaduwkleuren zjn echt earth/fire colors. Ik ben gewoon helemaal. Een nieuwe verslaving erbij, naast MAC. Sleekmake-up I'm coming for you!!
In het kort een glimp van wat ik heb gedaan en gezien gister. Ik zal snel alle foto's in andere artikelen die spoedig geplaatst zullen worden, bespreken. Ik heb iig een super dag gehad, alweer leuke meiden ontmoet en nieuwe make-up merken gezien. Zeker voor mijzelf als dame met een licht getinte huidskleur en natuurlijk alle andere getinte en donkere dames zijn make-up merken als Sleek makeup en Sugarpillcosmetics fantastische merken! Als je van wat kleur houd en opzoek bent naar intense en langhoudende oogschaduw dan zijn deze twee een must have in je stash!
Binnenkort meer!
Tot de volgende keer,
xoxo, V.

0 reacties:

Blogarchief

 
Make-up and More. Template by Exotic Mommie Illustration by DaPino