Make-up, Beauty and fashion.
Like it, Love it, Want it, Get it!
Follow Make-up and More

1 jun 2011

Ik ben jarig en vier een feestje, kom jij ook?

Hi ladies,
Volgende week vrijdag, 10 juni is het alweer zover. Dan is het mijn verjaardag!!! Ik ben gek op de maand juni, ik ken zoveel mensen die er dan jarig zijn. En het is een maand waarin de zon voor het grootste gedeelte altijd schijnt. Zon en warmte en feest en jarig zijn maken voor mij dat ik gek ben op Juni!
Mijn verjaardag valt op een vrijdag, maar ik vier het de zaterdag daarna, 11 juni dus.
Ik vertelde laatst dat ik mijn verjaardag altijd vier. Ik maak er echt wat van. Eten en gezelligheid staan centraal op mijn feestjes. Dit jaar heb ik besloten een high tea te doen en mijn b-day te vieren met beautybloggers en andere leuke meiden. 
Een aantal heb ik via twitter al een uitnodiging gestuurd. Als ik je ben vergeten, laat het even weten door een mailtje te sturen. Er zijn een aantal meiden die mijn blog altijd lezen en die erg leuk over komen bij mij.
We kennen mekaar persoonlijk niet, en misschien is het raar om door een onbekend iemand uitgenodigd te worden voor haar verjaardag partijtje. Maar toch wil ik een aantal namen noemen;
  • Lenontine, ik krijg altijd heel leuke comments van haar op mijn artikelen. Volgens mij is het een aardig mens en lijkt het me ook leuk om mijn "blog volgers" te leren kennen!
  • Chantal, ook zij laat geregeld comments achter, en keert steeds weer terug op Make-up and More
  • Maccia, 
  • Peggy Timmermans
Voor de twee laatst genoemde dames geld hetzelfde als wat ik bij de twee andere dames heb vermeld. Jullie vier zijn vanaf het begin van mijn blog aanwezig en actief in de comments. Als je dit leest en het lijkt je leuk om te komen 11 juni, ben je van harte welkom.
Ik open mijn huisdeur vanaf 13:00 tot 20:00. Eigenlijk zet ik nooit een eindtijd. Want ik ga door tot dat het gedaan is met de gezelligheid. Een high tea houd voor mij in, belegde broodjes/sandwiches, hartige/zoete hapjes, en natuurlijk allerlei soorten taart en cupcakes. Thee staat er natuurlijk in alle soorten, koud en warm. En allerlei andere drankjes en sapjes. Gaan we door, kan ik elk moment de bbq aangooien en vleesjes roosteren.
Natuurlijk ga ik er van uit dat er die dag flink wat zon en warmte zal zijn, ik bestel het namelijk elk jaar weer. Tot nu toe heb ik mijn bestelling steeds op tijd ontvangen. Dus laten we er dit jaar ook maar vanuit gaan!
Ik weet dat er sommigen van ver komen, je mag indien je er zelf voor kiest, natuurlijk blijven slapen. In het weekend is het gratis parkeren voor huis, dus als je met de auto komt is dat ook geen probleem :)
Mijn blog is openbaar en dan denk ik dat jullie begrijpen dat ik mijn adres gegevens niet hier in deze post zal plaatsten. Het is iig in Rotterdam, voor het adres mag je een mail sturen naar dit email adres. 
Ik heb een bday wishlist gemaakt, die vind je hier. Neem een kijkje, je bent natuurlijk geheel vrij om zelf iets te vezinnen, dus je hoeft de wishlist niet aan te houden.
Het zou fijn zijn als jullie allen aanwezig kunnen zijn, maar ik weet dat het soms niet anders kan. Laat het aub hier onder in een comment weten of je WEL of NIET aanwezig zal zijn. Doe dit AUB uiterlijk voor dinsdag 7 juni, dan kan ik rekening houden met de boodschappen. En een ding wat ik bijna vergeet maar wat erg belangrijk is; "Vergeet je goede humeur niet mee te nemen!"
Hopelijk tot volgende week zaterdag!
xoxo, V.

Bron plaatjes: google

2 reacties:

Leontine zei

Wat ontzettend lief dat je me uitnodigt! Vind ik echt onwijs tof en ik zou heel graag komen en jou beter leren kennen, want ook jij bent een ontzettende schat volgens mij, naja, weet ik wel zeker.

Ik kan niet komen, maar dat mail ik even naar je, goed?

Natascha zei

Ik ben er zeker bij! Heb m'n ma al gemeld dat ik niet langs kom de 11de ;)

Blogarchief

 
Make-up and More. Template by Exotic Mommie Illustration by DaPino