Make-up, Beauty and fashion.
Like it, Love it, Want it, Get it!
Follow Make-up and More

1 jun 2011

Wishlist for my bday!

Hi ladies,
Ik ben zoals jullie weten binnenkort jarig. Vandaag precies over 9 dagen. Ik ben zo nerveus als wat. Altijd al, sinds ik me kan heugen dat ik jarig moest worden kreeg ik altijd daags daarvoor buikpijn en zenuwen. Meestal was ik dan ziekjes op de grote dag.
Maar dat is gelukkig nu ik ouder ben niet meer zo, alleen is de zenuwachtigheid niet verdwenen. Ergens vind ik het wel leuk. Maar als je jarig bent, geef je een feestje. En een jarige krijgt op haar feestje altijd kadootjes.
Ofniet?
Nou ik heb er lang over moeten nadenken, of ik wel of geen wishlist plaats, maar ik heb besloten het toch te doen. Ik vind het altijd moeilijk als men mij vraagt wat ik wil voor mijn verjaardag. Dus bij deze, om dat te voorkomen heb ik een soort wishlist in elkaar gezet. Klik voor de wishlist hier!
Neem het met een korreltje zout girls, ik heb een dure smaak, maar je maakt het zo duur als je wilt. :)

xoxo, V.

0 reacties:

Blogarchief

 
Make-up and More. Template by Exotic Mommie Illustration by DaPino