Make-up, Beauty and fashion.
Like it, Love it, Want it, Get it!
Follow Make-up and More

7 jul 2011

Anonymous Guestblog part 002: Heftige sms-sessie, vriendinnen-weekend en een wens.

!!(Klik hier voor uitleg over dit nieuwe onderdeel)!!
Zaterdagnacht na het uitgaan ben ik in een heftige sms-sessie verzeild geraakt, daar terug aan denkend, kan ik een glimlach niet onderdrukken. In de berichtjes die Forbidden Fruit en ik naar elkaar hebben gestuurd, hebben we beiden dingen gezegd die te danken en/of te wijten zijn aan dronkenmanspraat.
Afgelopen weekend is zoals gepland zonder dates gebleven, maar niet getreurd, het lot had kennelijk andere dingen voor mij in petto.
Ik vind een feestje leuk, ik vind een borreltje leuk, maar ik houd nog meer van deze twee in combinatie met vriendinnen (en de nodige aandacht van datemateriaal). Zaterdag was het zover, geïnstalleerd op de bank met een glas wodka-cola light en snack a jacks, hadden we zin om er een leuk avondje van te maken en .. dat is het geworden! Om de feestvreugde voort te zetten gingen we nog maar even naar het dooie dorp toe inclusief een kinderdisco en het ‘ons-kent-ons’ gevoel.
De avond kreeg opeens een andere wending toen ik Forbidden Fruit zag staan tegen een pooltafel. Hij was niet alleen, hij was daar met alle vrienden van mijn ex, ik was even vergeten dat het ook zijn vrienden waren en ik deed net of ik hem niet zag. Op het moment dat ik aan mijn vriendin opbiechtte dat hij (subtiel zijn kant op wijzend) die ene jongen was die mij al dagen afwezig maakte, stond hij achter me. Ken je dat? Dat je vertelt aan iemand anders dat je helemaal, ik herhaal helemaal stuk bent gegaan? Nou ik ging helemaal stuk en dat is natuurlijk ontzettend kinderachtig van mij, maar nadat ik de schrik (en de lach kick) te boven was gekomen, hebben we op een niet zo stiekeme, maar wel ‘forbidden’ manier met elkaar staan praten en lachen. De sms-sessie later in bed (ik in de mijne, hij in de zijne, ik ben niet helemaal gek) had als rode draad: mijn ex. Positief daaraan is dat dit niet geheel vriendschappelijk is, negatief daaraan is dat zijn vriend mijn ex is of dat mijn ex zijn vriend is. Hij zei ook gewoon doodleuk: ik vind het jammer dat je ooit wat met je ex gehad hebt.
Alsof dat mijn schuld is! Uit blinde paniek heb ik mijn ex gesmst dat ik hem niet meer wilde zien, ten eerste schrok ik van zijn liefdesverklaring en zijn depressieve gelul midden in de nacht en ten tweede dacht mijn dronken-ik vast dat dat 2,5 jaar zou kunnen wegtoveren zodat ik niet zijn ex ben.

Helaas, ik werd de volgende dag wakker en bleek nog steeds zijn ex te zijn. Ook had ik koppijn, heb ik mijn ex (hebben jullie door hoe vaak ik ex schrijf, ik word er misselijk van) gekwetst en had ik vijf gemiste oproepen en 3 nieuwe berichten van Pietje. Pietje?! Pietje, die ‘m die nacht ook flink had zitten, had een goed idee: ik kom je zo oppikken met de quad. Vervolgens deelde hij mee dat dat hem toch niet zo handig leek, want hij liep op één schoen (?!) naar huis, dus of ik zelf even naar hem toe wilde komen. Nadat ik niet terug had gesmst, dacht Pietje denk ik dat ik wel zou opnemen (vandaar die vijf gemiste oproepen). Het laatste berichtje luidde: morgenavond wat eten op het strand? Na weer helemaal stuk te zijn gegaan, kreeg ik tegen de middag nog een sms (zo, zo wat ben ik populair en dat zonder terug te smsen). Pietje vertelde daarin dat hij lag te kotsen en of onze date verzet zou kunnen worden. Eh, wat denk je? Even een time-out voor hem. Komt mij ook wel goed uit eigenlijk, ik moet even rustig aan doen. Ik woon in een klein dorp en stel dat de romance met Forbidden Fruit uitloopt op een fiasco, had ik er maar twee (minnaars, jongens, exemplaren, godsgeschenken etc. etc.) tegelijkertijd in plaats van drie. Gelukkig (of jammer genoeg, dat romance gebeuren klinkt me wel goed in de oren) is het nog niet zo ver en tot die tijd blijf ik maar sitting, waiting, wishing. 
Sommige problemen lossen zichzelf op, kijk naar Pietje, andere problemen kunnen een vervelende, lange nasleep hebben (ik zeg twee woorden: een relatie) en dan zijn er nog problemen die nog helemaal geen probleem zijn, maar wel als een probleem worden behandeld. Ik ga een wens doen (het is 11:11h), jullie mogen raden wat ik ga wensen.
Word vervolgd,...... Elke maandag staat het volgende deel online so stay tuned

0 reacties:

Blogarchief

 
Make-up and More. Template by Exotic Mommie Illustration by DaPino