Make-up, Beauty and fashion.
Like it, Love it, Want it, Get it!
Follow Make-up and More

23 jul 2011

Shoplog oberhausen

Hi ladies!!!!!!

Hoe gaat het met jullie? We hebben vandaag een primeur voor jullie, het eerste filmpje, een shopvlogje.
Afgelopen week woensdag zijn wij samen met Jennifer en mijn zusje met de auto vertrokken richting Oberhausen. Het was een ongelofelijke dag, met veel gelach, gegier en geshop. Lara en ik zijn beide behoorlijk zenuwachtig over de shopvlog. Ik heb in het verleden filmpjes vermeden omdat ik mijn stem niet kan uitstaan op de camera, maaaaaaaar. We hebben besloten om ons er toch aan te wagen, dus bij deze. Kijk verder voor het filmpje. 

We hopen dat jullie hebben genoten van het filmpje en door alle uhm's, ahh's, mja's, gegraai in de zak, geblakerde nagels, gekrab in het gezicht en gezwaai van haar uit het gezicht.
In de toekomst, als jullie het leuk vinden, zullen we vaker filmpjes opnemen. Wij hebben er in ieder geval van genoten!
Van welke producten zou je graag een review of foto's willen zien, laat het weten in de comments.

Tot de volgende keer,
xoxo, V en LaraLaurentia.

0 reacties:

Blogarchief

 
Make-up and More. Template by Exotic Mommie Illustration by DaPino